חיפוש

מדריך מתנפחים להשכרה – השכרת מתנפחים לכל אירוע

השכרה של מתנפחים אינה עניין של מה בכך. אם אי פעם הזמנתם מתנפח, אתם כנראה יודעים למה אנחנו מתכוונים. אם זו הפעם הראשונה שאתם מתכננים לבצע השכרה שכזו, כדאי שתדעו שהגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נציין בפניכם את השלבים הנכונים להשכרת מתנפחים לכל אירוע. יישום של השלבים הללו לפי הסדר יבטיח כי תקבלו אירוע מושקע, בטיחותי ומשמח.

 

השלב ה- 1 במדריך להשכרת מתנפחים לכל אירוע: בחירת חברה מומלצת להשכרה

השלב הראשון שאתם צריכים ליישם כשאתם משכירים מתנפחים לאירוע זו בחירה של חברה מומלצת. שכן, בחירה בחברה באופן אקראי עלולה להוביל אתכם לא פעם לבעיות. שכן, חברה שאינה מומלצת עשויה להיות כזו שמספקת מתנפחים פגומים שאינם ראויים לשימוש (דבר שאתם עשויים לגלות רק לאחר שחלילה יקרה מקרה מצער). לכן, חשוב שתערכו בירור מעמיק ותערכו קנייה רק מחברה מומלצת בתחום.

 

השלב ה- 2 במדריך להשכרת מתנפחים לכל אירוע: בחירת מתנפח שמתאים לגודל החצר שלכם

אם הגעתם לשלב זה, סביר להניח שמצאתם כבר חברה מומלצת שמציעה מתנפחים להשכרה. אם כך, כעת אתם צריכים לבדוק את היצע המתנפחים שיש באתר של החברה. שימו לב – זהו עדיין לא שלב בחירת הדגם. כעת, אתם צריכים לערוך מדידות ולראות אילו מתנפחים מתאימים לגודל החצר שלכם. רשמו בפניכם את המתנפחים הללו או תשאירו אותם על צג המסך, פשוט כי תצטרכו אותם לצורך יישום השלב הבא.

 

השלב ה- 3 במדריך להשכרת מתנפחים לכל אירוע: בחירת מתנפח לפי בחירת הילד או הילדה

בשלב זה של המדריך אתם צריכים לקרוא לילד או הילדה שעבורם האירוע מתקיים. עליכם להציג בפניהם 2 או 3 אפשרויות של מתנפחים שתואמים לגודל החצר (אין צורך להסביר להם את עומק העניין, פשוט תציגו להם את הבחירה שלכם). תאפשרו לילדים לבחור מבין האפשרויות שיוצגו בפניהם, למשל:

  • מתנפח טירה עם מגלשה
  • מתנפח טירה ללא מגלשה
  • מתנפח חד קרן עם אפשרות להוסיף מים ועוד

 

השלב ה – 4 במדריך להשכרת מתנפחים לכל אירוע: שליחת הודעה מיוחדת לבאי האירוע

בשלב זה כבר צריך להיות לכם מתנפח אחד או שניים שמתאימים להשכרה. כך שנותר לכם רק להזין את פרטי התשלום באתר ולציין את התאריך שבו אתם רוצים שהמתנפח יהיה אצלכם בחצר הבית. כעת, עליכם לשלוח הודעה נרגשת ומעוצבת ולציין בה שבאירוע הנוכחי צפויים להיות מתנפחים. כך תגרמו לכלל באי האירוע להתרגש עד מאוד לקראתו ולהכין את עצמם במידה ובחרתם במתנפח שיש בו גם מים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שעשה לכם סדר בכל הנוגע להזמנה של מתנפחים להשכרה. כעת אתם יכולים להיות בטוחים שיש בידכם את כל המידע שיאפשר לכם לקיים אירוע עם מתנפחים בטיחותיים, מהנים ותואמים לילד או הילדה שלכם.

Inflatable

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אירוע חברה מושלם
איך לתכנן אירוע חברה מושלם

העובדים שלכם נותנים מעצמם הרבה בימי העבודה, משקיעים זמן אנרגיה ומסירות רבה למשימות שלהם ואוהבים לבוא לעבודה – וחשוב לגרום לזה להמשיך כך. דרך מעולה

קרא עוד »