חיפוש

מהי הבחירה העסקית הנכונה עוסק מורשה או חברה

לא פעם אנחנו שומעים על התרחבות של עסקים או פתיחה של עסקים חדשים שבעליהם תוהים מה תהיה הבחירה המתאימה ביותר עבורם – עוסק מורשה או חברה? כידוע, יש יתרונות וחסרונות לכל אחד מהם ואנחנו יצאנו לבדוק באופן מעמיק מהי הבחירה העסקית הנכונה? והאם היא נכונה לכל אחד? הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי צמוד מטעם גורמים שמבינים דבר או שניים בבחירות עסקיות נכונות. מדובר בבעלי עסקים עצמם. כאלו שנמצאים בתחום כבר כמה עשורים וכמה שנחשבים לחדשים יחסית בתחום. חלק מהם מוגדרים כעוסק מורשה בזמן שאחרים מוגדרים כחברה. שאלנו אותם את השאלה שנכתבה לעיל וניסינו לשמוע את דעתם בנושא. רגע לפני שנציג בפניכם את הדעות שלכם, נגדירה תחילה מהו עסק מורשה ומהי חברה עבור מי מכם שעדיין לא יודעים במה מדובר.

 

אז מה זה עוסק מורשה?

לפני שנעמיק בשאלה שבודקת מה הדרך הנכונה ביותר? להיות עוסק מורשה או חברה, יצאנו לבדוק מה ההגדרה של כל אחד מהם. אז עוסק מורשה הינה דרגה שנקבעת לפי צפי הכנסה שנתית. מדובר במי שצפי ההכנסה שלו עולה על 98,707 ₪ או מעל 8,225 ₪ לחודש. חשוב מאוד שתבדקו קודם אם אתם עונים על קריטריון זה.

 

מהי חברה בע"מ?

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שיש להם רעיונות לעסקים  אבל הם בכלל לא יודעים מה זה להיות בעל עסק או בעל חברה. לכן, בחרנו להציג מהי חברה בע"מ. חברה כזו היא מי שמתנהלת כישות משפטית נפרדת מבעליה. חשוב שתדעו את הנקודות הבאות אודות בעל החברה:

  • נחשב לבעל המניות של החברה
  • צריך לבצע מספר תשלומים (אגרות של הקמת חברה, אגרה שנתית ועוד)
  • צריך לשלם מידי שנה לעורך דין ולרואה חשבון ועוד

 

אז מה הבחירה העסקית הנכונה עבורכם?

נאמר לנו כי אין בחירה אחת נכונה לכולם. כל אחד צריך לבדוק מהי הדרך המתאימה לו ביותר. שכן, ניתן לראות שהקמה של חברה מצריכה לא מעט מאמץ והדבר גם כולל אחריות גדולה. כך שאם אתם מתלבטים בין להיות עוסק מורשה או חברה, אתם צריכים לשים על השולחן את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהשניים ולבדוק מהי הדרך המתאימה לכם ביותר. הדרך שמתאימה לאדם X לא תתאים בהכרח לאדם Y וחשוב שתזכרו זאת.

 

רגע לפני סיום

לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים לאחל לכם שתעשו את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. זו שתאפשר לכם ליהנות מהעסק שלכם ולא למצוא את עצמכם עוסקים כל הזמן בחישובים ותשלומים. שכן, להיות בעל עסק זה דבר מורכב דיו, ואתם לא צריכים להעמיס על עצמכם מעבר לזה. אנו מאחלים לכם הצלחה רבה בהמשך העיסוק שלכם בתחום.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא