חיפוש

מהי לולאת השראה וכמה היא עולה?

אנשים עם לקות שמיעה נתקלים לעיתים קרובות באתגרים שונים בחיי היומיום שלהם. התקשורת עשויה להיות קשה מפני שקשה להבין שיחות. עוד דברים מאתגרים הם לדוגמה להשתתף בקבוצות או להתערב במערכות חברתיות. זה עשוי לגרום לתחושת בדידות, כעס ותחושה שהם נשארים מאחור. למרות האתגרים הללו, התקדמות בטכנולוגיה מביאה פתרונות עבור אנשים עם לקות שמיעה. אנחנו היום נדבר על לולאת השראה.

 

מה זה לולאת השראה?

לולאת השראה היא מערכת הנגשה תקנית לכבדי שמיעה לדלפקי שירות ובעלי עסקים אשר נותנים שירות. המערכת הזאת בעצם מאפשרת לאדם אשר משתמש במכשירי שמיעה לשמוע את נותן השירות ישירות למכשיר השמיעה שלו, זאת ללא רעשי רקע. לולאת השראה היא מערכת מדהימה אשר עוזרת מאוד לאנשים אשר סובלים מלקות שמיעה. היא משפיעה לטובה על החוויה שלהם כאשר הם פונים לדלפק או לבעל עסק.

 

מהם היתרונות של לולאת השראה?

יש למערכת הזאת יתרונות רבים:

  • אפשר לחבר 2 מיקרופונים במקביל
  • אפרכסת מיוחדת – עם שליטה על עוצמת הקול
  • ניתן לשדר בטווח של עד 1.2 מטר, זאת כדי לשמור על דיסקרטיות
  • תקבלו אחריות של עד 5 שנים

אם תחקרו עוד קצת, תבינו שיש למערכת הזאת עוד הרבה מאוד יתרונות.

פתרון לקויי שמיעה

מה לגבי החוק?

בשנת 1998 נחקק חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות – זאת כדי להגן על כבודו וחירותו של אותו אדם עם מוגבלות. בנוסף, החוק נחקק כדי לתת מענה לצרכיו באופן שיאפשר לו לחיות את חייו בצורה עצמאית. בעמדות שירות אשר קיימות בהן מחיצה בין נותן השירות למקבל השירות תהיה מערכת עזר לשמיעה – כמו לדוגמה לולאת השראה. בנוסף, יהיה שלט אשר מסביר איך להשתמש באותה מערכת. ישנם עוד כמה חוקים חשובים שחשוב להכיר.

 

מה המחיר של לולאת השראה?

אז כמו שהספקתם להבין, לולאה השראה היא מערכת חשובה שחשוב שיהיה לכל עסק. המחיר ליחידה אחת עולה 690 ש״ח נכון לשנת 2024. ככל שתקחו יחידות כך המחיר יהיה משתלם יותר. אם לדוגמא תקחו 3 יחידות, המחיר יהיה 2010 ש״ח.

 

ההשפעה שלכם כבעלי עסק

כבעלי עסק אתם יכולים להשפיע לטובה. ראשית וראשונה, זכויות האדם והשוויון הן ערכים בסיסיים שחשוב להקפיד עליהם ולקדם בכל תחום ותחום. עזרה לאנשים עם מוגבלויות היא לא רק חובה משפטית, אלא גם הזדמנות לשפר את השירותים של העסק, להרחיב את קהל היעד וגם בנוסף, להבטיח שהעסק יהיה רגיש ומוכן לשירות לכלל הלקוחות – מה שישפר את החוויה של אותו אדם אשר סובל מלקות שמיעה. חובתנו כבני אדם היא לבדוק שיש לנו השפעה טובה על העולם שאנו חיים בו.

 

לסיכום

אנשים אשר סובלים מלקות שמיעה יכולים להרגיש תסכול רב – במיוחד כשזה נוגע לרגע הזה בו הם פונים לעסק כדי לקבל את שירותיו. לולאת השראה היא מערכת הנגשה לדלפקי שירות ולבעלי עסק שאמורה לעזור לאנשים הללו.מערכת שחשוב שיהיה לכל עסק ועסק.

לולאות שמיעה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא