חיפוש

מהי מרכזיה בענן ולמה כל עסק צריך אותה

אם יש דבר אחד שתקופת הקורונה לימדה אותנו הוא הצורך בגמישות מקסימלית ומוכנות לכל מצב, בעיקר כשמדובר בעסק שאנחנו מנהלים.

כך למשל בתקופת הקורונה היינו צריכים להתרגל במהירות לעבודה מהבית על כל המשמעויות שיש לכך.

אחד הדברים שמאפשרים לנו להיות גמישים זה מערכת תקשורת ברמה גבוהה שמציעה פתרונות מתקדמים במחיר אטרקטיבי, ולכן אם עוד לא שמעתם על מרכזיות בענן לעסקים זה בדיוק הזמן.

 

מרכזיה בענן – מה זה בעצם?

מרכזיה בענן היא מערכת תקשורת המתבססת על טכנולוגיית מחשוב בענן. זוהי טכנולוגיה מתקדמת המאחסנת את הנתונים בענן וירטואלי באינטרנט ולא מצריכה בהכרח הקמה של שרת ייעודי הממוקם באופן פיזי בעסק. טכנולוגיה זו קיימת למעשה כבר לא מעט שנים, ואתם אולי מכירים אותה משירותי ענן שמציעות חברות גדולות שונות כגון שירות Drive של גוגל, OneDrive של מייקרוסופט או Dropbox.

מרכזיה בענן מאפשרת לעובדים גישה לשירותים הטלפוניים של העסק מאמצעי תקשורת שונים ולא רק דרך הטלפון הרגיל בעסק. עובדים יכולים לבצע שיחות באמצעות אפליקציה ייעודית דרך הטלפון הנייד, טאבלט או דרך המחשב. כך מרכזיה בענן מאפשרת עבודה מכל מקום ולהנות משירותי תקשורת ברמה גבוהה לא משנה היכן העובד נמצא.

 

מרכזיה בענן – שירות עם יתרונות רבים לעסק שלכם

ככל שעובר הזמן יותר ויותר עסקים בוחרים לעבור לשירותי מרכזיה בענן, ואם נאמר את האמת – זה לא ממש מפתיע. שירות מרכזיה בענן הוא שירות מתקדם שמצד אחד מציע לכם אפשרויות שונות ומצד שני מוריד עלויות כך שאתם נהנים מכל העולמות. בין היתרונות של השירות ניתן להצביע על:

עלויות נמוכות:

הימים בהם אתם מוציאים סכומי עתק על הוצאות תקשורת היו צריכים להיגמר מזמן. שירות מרכזיה בענן מצמצם הן את עלויות ההקמה, הן את עלויות התפעול השוטף של המערכת והן את מחירי השיחות.

 

עבודה מכל מקום ובכל זמן:

השוק השתנה בשנה האחרונה, וחלק מהשינויים שהתרחשו בשל נגיף הקורונה כאן כדי להישאר גם אחריה, ואחד מהם הוא הצורך בעבודה מרחוק. עם מרכזיה בענן העובדים שלכם לא תלויים בטלפון המשרדי ולא צריכים להיות צמודים אליו כדי לענות לשיחות. הם יוכלו לבצע שיחות מהטלפון הנייד או מהמחשב בבית.

 

הרבה יותר משירות טלפוני קלאסי:

מרכזיה בענן מאפשרת לכם להנות משירותים שונים גם מעבר לביצוע שיחות טלפוניות רגילות. כך למשל מרכזיות רבות מאפשרות הפקת דו"חות ניהוליים, הקלטת שיחות, ניתוב לשלוחות באופן מהיר ויעיל, ביצוע שיחות ועידה בקלות ועוד.

 

כך תבחרו את המרכזיה בענן המתאימה לעסק שלכם

החדשות הטובות הן שקיימת תחרות בשוק ותוכלו לבחור את השירות המתאים לכם מבין עשרות חברות מציעות שירות מרכזיה בענן במחירים אטרקטיביים. יחד עם זאת, כשיש כל כך הרבה אפשרויות זה לא קל למצוא את האפשרות הטובה ביותר. בדיוק מסיבה זו אתר Check-box מאפשר לכם להשוות בין חברות שונות בפרמטרים שונים ולמצוא את החברה שמציעה את השירות המתאים ביותר.

 

נציגות שרות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא