חיפוש

מהם פתרונות האחסון הטובים ביותר למשרד שלכם

עבודה משרדית היא סוג העבודה המודרנית הנפוצה ביותר כיום. מרבית העובדים במקצועות המודרניים מוצאים את עצמם מגיעים מדי יום במהלך שבוע העבודה למשרד ועובדים בו כמה שעות. עבודה משרדית כוללת גם תעסוקה עם ניירת וציוד משרדי. כל אלו צריכים להיות מאוחסנים בצורה מאורגנת ומסודרת. אלו פתרונות האחסון הטובים ביותר למשרד שלכם.

 

אחסון במשרד

עבודה משרדית נפוצה כיום יותר מאי פעם. משרדים של חברות הייטק, משרדי עורכי דין, משרדים של חברות ביטוח, במגזר הציבורי ואצל חברות פיננסיות – חלק עצום משוק העבודה מבלה את שעות העבודה שלו בתוך משרד.

כחלק מהעבודה המשרדית, יש שימוש תמידי בניירת ובציוד משרדי, באופן כללי, וגם בציוד שרלוונטי וספציפי לכל משרד באופן פרטני. על מנת לשמור על סדר וליצור סביבת עבודה נוחה ויעילה, יש לאחסן ציוד זה. מידוף מחסנים למשל מאפשר אחסון במחסנים של המשרד, וזהו אחד מהפתרונות המגוונים לאחסון במשרד שלכם.

פשיטת מחסנים

פתרונות אחסון מגוונים

למקומות שונים יש דרישות וצרכים מסוימים. לכן, ישנם כמה פתרונות אחסון מגוונים המאפשרים מענה לצרכים ולדרישות הללו. שימוש בפתרונות האחסון מאפשר שמירה על סדר ונוחות במשרד, אך חשוב לזכור שישנם הבדלים בין משרדים שונים. לכן, כל משרד יכול לבחון את הפתרונות השונים ולקבוע איזה פתרון אחסון יהיה היעיל ביותר עבור עבודתו.

 

מערכות מידוף

מערכת מידוף, כפי שאפשר להבין מהשם שלה, היא מערכת שיוצרת מערך מידוף, הכולל מדפים רבים ומודולריים בהתאם לדרישות מקום העבודה. זוהי המערכת הניתן לראות למשל במחסנים גדולים, אם כי אפשר למקם אותה גם בחללים אחרים, כמו במקומות מסוימים במשרד. זוהי נחשבת למערכת שמאפשרת אחסון בצורה נוחה ויעילה, ולכן היא גם נחשבת לפתרון אחסון טוב מאוד.

 

דרגשים

צורתו של הדרגש מזכירה את צורת השרפרף. למרות זאת, לא מדובר על פתרון אחסון שגם מאפשר ישיבה, אלא על פתרון אחסון נקודתי, שניתן למקם עליו חפצים בודדים ספציפיים שרוצים לאחסן.

פשיטת מחסנים

קרוסלות אחסון

קרוסלת האחסון היא פתרון חדיש שמאפשר מצד אחד אחסון של לא מעט פריטים שונים, ומהצד השני שימוש נרחב בשטח ובחללים מצומצמים. הקרוסלה חוסכת מקום רב בכך שהיא מאפשרת אחסון ב-360 מעלות. היא מנצלת את השטח שלה בצורה המירבית.

 

מדף נשלף

מדפים נשלפים אלו מדפים שניתן להוציא מהמקום שלהם ולהחזיר. פתרון זה מדגיש בעיקר נוחות. במקום שיהיה צורך לחטט במדף עמוק וליצור בלגן באותו המדף עד שהפריטים נמצאים עליו, ניתן פשוט למשוך את המדף החוצה ולחפש בצורה נוחה יותר או לאחסן בצורה נוחה יותר.

 

מדפי תצוגה

לא כל משרד יכול למצוא תועלת במדפי התצוגה, אך מסתבר שישנם לא מעט משרדים שכן מוצאים תועלת בפתרון אחסון זה. משרדים שמייצרים מוצרים מסוימים ומקבלים לקוחות יכולים לאחסן את אותם מוצרים על המדפים הללו ולהרשים את הלקוחות.

פשיטת מחסנים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא