חיפוש

מהן האפשרויות לייבוש תת רצפתי לעסקים?  

ללא ספק, ישנן לא מעט סיבות להיווצרות רטיבות תת רצפתית, והדבר עלול להוביל לנזק רב. ריח לא נעים, קורוזיה, נראות שאינה תקינה, וכן השלכות רפואיות, הן רק קצה המזלג של ההשלכות של רטיבות תת רצפתית. מהן האפשרויות לייבוש תת רצפתי לעסקים? בואו נתחיל.

 

בדיקת נזילות מים

תחילה, ישנה חשיבות רבה לזהות נזילות מים, זאת על מנת לעצור את הנזילה ולמנוע החמרה במצב. באם מצאתם נזילה, או שמא הופיעה אחת מהבעיות שנאמרו קודם לכן, הזמינו חברה מקצועית ומנוסה בתחום על מנת שתסייע לכם בפתרון הבעיה.

 

חברה מקצועית

לאחר שמצאתם נזילה בעסק, והזמנתם חברה מקצועית בתחום, החברה תבצע איתור נזילות ותוכל להחליט האם מדובר בבעיה קטנה או האם יש צורך ל- ייבוש תת רצפתי. בעבר, על מנת לייבש נזילות, הייתם זקוקים לשבירת הריצוף או הקיר, אך לא כך הדבר כיום. כיום, ישנן פתרונות קלים לטיפול יעיל בבעיה.

 

ייבוש תת רצפתי

רטיבות תחת הריצוף של העסק, היא רק אחת מן הסיבות אשר מצריכות הזמנת ייבוש תת רצפתי. חברת ייבוש תת רצפתי, מוצאת את מוקדי המים הכלואים ומשקמת נזקי מים. בעת נזילה, לצד חשבון המים אותו תקבלו, גם ערך הנכס שלכם, בית העסק, יכול להיפגע.

 

זמן הייבוש – תלוי במצע

משך הזמן שיארך הייבוש התת רצפתי, תלוי בחומר אשר נמצא תחת הריצוף. כאשר ישנו מצע של חול או מצע של שומשום, השומשום יהא נוח יותר, שכן הוא מתייבש מהר יותר. זאת לעומת מצע החול, שמהווה חומר דחוס, אשר סופח מים.

 

השלבים בתהליך

תחילה, החברה המקצועית תרד לעומקה של הבעיה, וכאמור תאתר את הרטיבות. בשלב זה, החברה תאתר מים כלואים, זאת על ידי השימוש במכשור מתקדם. לאחר מכן, בשלב הייבוש, החברה תיצור פתחי אידוי לאחר הוצאת הריצוף. כמו כן, החברה תיצור חריצה תחת האריחים, על מנת לייבש את מצע החול.

לאחר שלב הייבוש, החברה תערוך בדיקת לחות כלואה, ותבחן האם היא עומדת בתקן. באם לא, תמשיך החברה בעבודת הייבוש. באם כן, תוכל החברה לעבור לשלב הבא. באם מקור הבעיה הוא קירות בית העסק, החברה תזרים אוויר חם על מנת להפחית את הרטיבות, וכן תשתמש ביבשנים וטורבינות על מנת לפתור את הבעיה עד סופה.

מהן האפשרויות לייבוש תת רצפתי לעסקים?  

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כלי גינה
6  כלי עבודה שימושיים

בין אם אתה גנן מושבע או חובב עשה זאת בעצמך, הכלים הנכונים חיוניים לפרויקטים מוצלחים של תחזוקת גינות ובנייה. הכלים הנכונים לא רק מקלים על

קרא עוד »
במה כרוכה בניית פרגולה?

בנייה של פרגולה מעץ זה לא עניין של מה בכך. לאחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של אנשים שחושבים אחרת ומנסים לבנות את הפרגולה באופן

קרא עוד »