חיפוש

מה אסור לעשות בכל הנוגע למיטה של הכלב?

כלבים הם בעלי חיים לרוב פעילים מאוד שנהנים מפעילויות מחוץ לבית, לפרוק אנרגיה, לחקור להריח ולשחק, אך עם זאת גם המנוחה היא חשובה עבורם לא פחות. בעלי כלבים רוצים את הדבר הכי טוב עבור כלביהם כאשר המטרה היא לאפשר להם מנוחה טובה, נוחה עם מקום שיאפשר להם לנוח בלי הפרעות. בכדי לבחור את המיטה הנכונה לכלביכם יש כמה דברים שחשוב שתדעו, במאמר זה נסביר לכם איך לבחור נכון את המיטה לפי הכלב שלכם.

 

כיצד לבחור מיטה לכלבכם?

יחד עם המון דברים שעלינו לבחור עבור הכלב שלנו, כמו מזון וצעצועים, גם מיטות לכלבים יש מגוון רחב ולעתים ניתן להתבלבל ולא לדעת להתאים את המיטה הנכונה. אתם מכירים את הכלב שלכם הכי טוב! לכן, התבוננו בכלב שלכם ישן, שימו לב באיזה אופי הוא ישן, האם הוא מתכרבל? האם הוא נמתח? ישן על הגב?. אופי השינה של כלבכם ישפיע על בחירת המיטה עבורם כיוון שאם הם ישנים כך שגופם פרוס בצורה רחבה נתאים לכלבינו מיטה יחסית גדולה שיהיה לו נוח ומקום לכל תנוחות השינה שלו.

 

איך לדעת איזה סוג מיטה יתאים?

תופתעו לדעת כי מיטה לכלב יכולה להיות מותאמת ממש לאופי השינה של הכלב, אם כלבכם אוהב להתכרבל מיטה עגולה יכולה להתאים לו, במידה והוא ישן בשכיבה, מיטה עם מזרן שטוח יכול להתאים. לכל כלב יש העדפת שינה שונה, אך עדיין חשוב שגם אתם כבעלי הכלבים תפעילו שיקול דעת, התאימו להם מיטה שתאפשר להם להתנועע בה בחופשיות. מיטה בצורת ארגז יכולה לאפשר תחושה חמימה ונעימה לכלבכם, והם מצוינות עבור כלבים שזקוקים לחימום נוסף בחורף.

 

היכן רצוי למקם את מיטת הכלב?

את מיטת הכלב כדאי למקם באזור שיהיה נעים עבור הכלב ויגרום לו להרגיש בנוח, רצוי לבחור כמה אופציות למיקום המיטה ולראות איזו מהן כלבכם מעדיף. אתם יכולים לעשות שימוש בכמה מיטות האחת יכולה להיות ממוקמת באזור שקט יותר בבית שיאפשר לכלבכם שינה ומנוחה שקטה במהלך הלילה. ניתן למקם מיטה נוספת בחלל בו המשפחה מבלה את רוב היום יחד על מנת שיוכל לבלות איתכם את היום.

 

האם לבחור במיטה אורתופדית?

כמו בני האדם רצוי לעשות שימוש במיטה אורתופדית שתדע לתמוך בגב בצורה המרבית ולמזער נזק שיכול להיווצר מתנוחה לא נכונה שהגוף ישן בה.

 

היכן ניתן לרכוש מיטה לכלב שלי?

ניתן לקנות מיטות לכלבים בכל חנות חיות וחנות המיועדת לכלבים, שם תוכלו לבחור את המיטה המתאימה מתוך מבחר גדול של מיטות, במידה ואתם צריכים סיוע ניתן להיעזר במוכרים בחנות להתאמת המיטה הטובה ביותר עבור כלבכם. במידה ואתם גרים בתל אביב אפשרו לנו להקל עליכם עם חנות חיות תל אביב בה תמצאו מבחר מיטות גדול.

כלב יושן

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוכי בבית
4 טיפים לגידול תוכי בבית

בני האדם גידלו ציפורים מיוחדות כבר לפני אלפי שנים, ואם אנו מדברים על ציפורים מיוחדות, כמובן שתוכים נמצאים גבוה מאוד ברשימה. מדובר על ציפורים יפות

קרא עוד »