חיפוש

מה ההבדל בין דלקן פרטי ודלקן עסקי?

מרבית הישראלים יעדיפו להשתמש ברכב הפרטי לצורך התניידות שכן לא ניתן להתחרות בגמישות הרבה שהשימוש ברכב פרטי מאפשר לרבות הזמינות המלאה בכל שעות היום והלילה והיכולת להגיע בצורה ישירה בדיוק ליעד המבוקש, לא משנה מאיפה יוצאים.

יחד עם זאת מחירי הדלק אשר נמצאים לרוב במגמת עלייה והרצון לנהל את ההוצאות על תדלוק בצורה חכמה, מדויקת ונוחה יותר הביאה ישראלים רבים לבחור להשתמש בשירותי דלקן.  מהם אפוא שירותי דלקן וכיצד שירותי דלקן לאנשים פרטיים שונים בהשוואה לשירותי דלקן עסקיים. הכתב הבאה הבאה תשפוך אור על הנשוא.

 

מהו דלקן ? על איזה צרכים הוא עונה ומה היתרונות של שימוש בדלקן?

דלקן הוא התקן שמותקן על הרכב ומאפשר אוטומציה של התשלום. שימוש בדלקן הופך את פעולת התדלוק למהירה יותר ומסורבלת פחות שכן כל שיש לעשות הוא להכניס את פיית התדלוק למיכל הדלק, ההתקן יזוהה באופן אוטומטי והתדלוק יתחיל באופן מידי, ללא צורך להזין פרטי תעודת זהות, פרטי אשראי, מספר רישוי וכיו"ב. התשלום על הדלק יתבצע בצורה מרוכזת אחת לחודש.

לשימוש בדלקן מספר יתרונות, השימוש בדלקן נוח יותר וחוסך זמן והתעסקות מיותרת, בעזרת דלקן אשר אוסף את המידע ומרכז אותו לתשלום חודשי ניתן לבצע מעקב מסודר יותר על הוצאות הדלק. כמו כן לעיתים שימוש בדלקן יאפשר לחסוך על הוצאות הדלק שכן אפשר לקבל תעריף מוזל.

 

מהם ההבדלים העיקריים בין דלקן עסקי לדלקן פרטי וכיצד הם באים לידי ביטוי?

  1. סוגי רכבים – בעולם הדלקנים לשימושם של לקוחות עסקיים יש מגוון סוגי דלקנים בהתאם לסוג הרכבים המשמשים את החברה. חברה עסקית מסוימת למשל תוכל להשתמש בדלקנים לצורך תדלוק של רכבים מסחריים כגון אוטובוסים ומשאיות בנוסף לדלקנים שמשמשים לתדלוק רכבים פרטיים. דלקנים המשמשים אנשים פרטיים לעומת זאת לרוב ישמשו לצורך תדלוק רכבים פרטיים, קטנים או בינוניים.
  2. מספר רכבים – חברות עסקיות עשויות להתקין דלקנים בציי רכב גדולים במיוחד המכילים עשרות, מאות או אפילו כמה אלפים של כלי רכב מסוגים שונים, מסחריים או פרטים. לקוחות פרטיים בדרך כלל יתקינו דלקנים על מספר כלי רכב בודדים או לעיתים אפילו על רכב אחד בלבד.
  3. איסוף מידע באופן מדויק – בשל העובדה שהדלקנים אוספים מידע באופן אוטומטי המידע שנאסף הינו אמין ומהימן במיוחד. לנקודה זאת יש משמעות שונה עבור לקוחות שונים. עבור לקוחות עסקיים המידע המדויק והמרוכז חשוב במיוחד שכן בעזרתו ניתן לייעל את תהליך התשלום ולקבל החלטות ניהוליות חשובות.
  4. חסכון לעומת נוחות– עבור לקוחות עסקיים שימוש בדלקנים יאפשר לחסוך הוצאות רבות על תדלוק הרכבים. אצל אנשים פרטיים לעומת זאת שימוש בדלקן לא בהכרח יהיה משתלם יותר. עבור לקוחות אלו נוחות השימוש בדלקן מהווה גורם משיכה חזק יותר.

 

שימוש בדלקן מועיל הן לעסקים והן לאנשים פרטיים, אם כי בצורה שונה למדי. בין אם אתם מייצגים חברה שמחזיקה צי רכבים גדול או שאתם אנשים שמעוניינים לתדלק בצורה נוחה יותר התקנת דלקן מחברה אמינה כמו אימג'ינריום תוכל להועיל לכם במגוון דרכים.

דלקן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא