חיפוש

מה הוא התהליך המהיר היותר לקבלת רישיון לנשק?

בשנים האחרונות ישנה עלייה תמידית בכמות האזרחים שפונים למשרד לביטחון לאומי, או בשמו הקודם המשרד לביטחון פנים, בבקשה להנפיק רישיון לנשק אישי. בהתחשב במצב הנתון הזה כמובן לא מפתיע.

אזרחי מדינת ישראל חווים בשנים האחרונות גלי טרור קשים, פרעות בערים מעורבות, וחשופים למציאות הקשה שבה בחלקים נרחבים של הארץ אין משילות ואין הרתעה כלל. במצב כזה, אנשים מבינים שהם יכולים לסמוך אך ורק על עצמם, ומעוניינים שתהיה להם את האופציה להגן על חייהם במקרי חירום.

 

אז כמה זמן לוקח להוציא רישיון לנשק?

כדי שתבינו קצת יותר את המורכבות של התהליך נתאר אותו כאן בקצרה. השלב הראשון בתהליך הוא להוכיח כשירות לנשיאת כלי נשק. ישנן דרישות בסיסיות מכל מי שמגיש את הבקשה. הדרישות מתמקדות בעיקר בגיל, שירות צבאי או לאומי, מצב בריאותי, ועברית ברמה סבירה.

לאחר מכן תצטרכו לנמק מדוע אתם מעוניינים להוציא רישיון לנשק, כאשר ישנן מספר סיבות ספציפיות שבגינן ניתן לקבל רישיון לנשק. לא מדובר כאן על נימוק שאתם כותבים או מגישים באופן חופשי.

רשימת הנימוקים כוללת מגורים או עבודה ביישוב זכאי (ישנה רשימה מוגדרת של יישובים כאלה), התנדבות או עבודה באחד מגופי החירום של מדינת ישראל (לדוגמא: כיבוי והצלה), או עבודה הדורשת נשיאת נשק (לדוגמא: חקלאים באזורים מסוימים). אם הצלחתם לעמוד בכל הדרישות ולהוכיח שאתם אכן זכאים לרישיון נשק, יזמינו אתכם לריאיון, ואחריו תקבלו את הרישיון.

רישיון אקדח

אז למה זה לוקח כל כך הרבה זמן?

השאלה הזו טבעית כמובן, בטח כאשר יש אנשים שעבורם נשיאת נשק יכולה להיות עניין של חיים ומוות. הסיבה הראשונה היא בירוקרטיה. במשך התהליך תצטרכו לשלוח ולהגיש לא מעט טפסים, מסמכים, ואישורים שעליהם יהיו חתומים גורמים שונים כמו הרופא שלכם, הבוס שלכם במקרים מסוימים, ועוד.

מספיק שטופס או אישור אחד לא ימולא בדיוק בצורה שבה צריך למלא אותו, זה יכול לתקוע את כל התהליך ולהאט אותו באופן משמעותי. סיבה נוספת היא כמובן הבירוקרטיה הישראלית. אין טעם לפרט עוד בסעיף הכאוב הזה, אבל כולנו מכירים את הנושא מקרוב ומניסיון אישי.

רישיון אקדח

אז איך אפשר לזרז את התהליך?

אם התחתלם להתייאש אחרי הסעיף הקודם, כדאי שתכירו את החברים שלנו מחברת איזי לייסנס. זוהי חברה שכל מטרתה היא לעזור לכם לזרז את התהליך ולהפוך אותו לכמה שיותר מהיר. אם תבחרו להיעזר בשירותי החברה תגלו צוות עם הרבה מאוד ניסיון בעולם הזה.

הניסיון מאפשר להם למנוע מראש בעיות שיכולות לצוץ, ולפתור במהירות ותוך כדי תנועה בעיות שכבר צצו. אין ספק שהניסיון הרב והשם עושים את שלהם, ובעיות שלאדם פרטי ייקח שבוע וחצי לגלות, בחברה יפתרו תוך שעתיים.

 

סיכום

אם אתם מתכוננים להוציא רישיון לנשק, תיעזרו בחברה מקצועית ותחסכו המון זמן וכאבי ראש.

רישיון אקדח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא