חיפוש

מה הוא תפקידה של הדיאטנית הקלינית?

חולמים על גוף רזה וחטוב? נלחמים ללא הצלחה ברמות הכולסטרול והסוכר? גם אתם זקוקים לדיאטנית קלינית. תפקידה של הדיאטנית הקלינית הוא לבנות תפריט בריא וטעים עבור המבקשים לרדת במשקל וליהנות מתזונה מאוזנת ובריאה יותר, ללמד באילו תחליפים ניתן להעזר במצבים של אלרגיות שונות למזון ואיך לאכול בריא בלי להרגיש שאתם מונעים מעצמכם מעדנים שאתם אוהבים או שאתם בדיאטה נצחית.

סוניה הולצר הינה תזונאית קלינית שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא, לרדת במשקל ולהפחית את הסכנה למחלות הנגרמות מהשמנת יתר.

 

סוניה הולצר תזונאית קלינית

אם גם אתם רוצים להרגיש שהמלחמה הנצחית שלכם בהשמנה סוף סוף הסתיימה, לבנות תפריט של ארוחות מזינות ומאוזנות יותר, לדעת מה כדאי לאכול כשיש אלרגיות למזון או לנהל אורח חיים בריא יותר, פנו עוד היום אל סוניה הולצר תזונאית קלינית.

בקליניקה הנמצאת בנתניה תוכלו לקבל הדרכה שלב אחר שלב כיצד לבשל בריא ולבחור מזונות טובים יותר עבורכם והעונים על טעמכם האישי מבלי שתצטרכו לוותר על המעדנים האהובים עליכם. לפרטים נוספים הכנסו לאתר הבית https://sonyaholzer.co.il.

דיאטנית קלינית

מהו תפקידה של הדיאטנית הקלינית?

דיאטנית קלינית הינה אשת מקצוע אשר סיימה תואר במדעי התזונה, סיימה סטאז' במחלקות בתי החולים ובמסגרות הקהילתיות והינה בעלת רשיון ממשרד הבריאות.

עבודתה כוללת ייעוץ, חינוך והדרכה לתזונה בריאה ומאוזנת לכל הגילאים, היא יכולה להדריך סדנאות או לייעץ למטופלים הסובלים מעודף או תת משקל, מחוסר איזון תזונתי, מסכרת, אלרגיות שונות למזון, ספורטאים או פשוט אנשים המעוניינים ללמוד כיצד לשפר את תזונתם ולנהל אורח חיים יותר בריא. סוניה הולצר הינה תזונאית קלינית מוסמכת המעבירה סדנאות לבישול בריא וחזרה למשקל הרצוי לאחר הלידה.

דיאטנית קלינית

מדוע אנחנו משמינים?

אמנם השמנה איננה הסיבה היחידה שבעטייה פונים לדיאטנית קלינית, אך היא בהחלט הנפוצה מבין כולן. השמנה יכולה להגרם בכל גיל ובכל שכבת אוכלוסיה, יש לה מאפיינים גנטיים משפחתיים ויש לה מאפיינים סביבתיים.

ההשמנה איננה רק עניין אסטתי, היא גם פוגעת באיכות החיים של האדם אשר מתקשה יותר בפעילות גופנית וחש כבד, לא בנוח ולפעמים אף סובל מקשיי נשימה, קשיי שינה וכאבים עזים במפרקים.

נשים בעודף משקל גבוה עלולות גם להתקשות להכנס להריון או ולעבור הריון בסיכון אשר מסכן את בריאותה ובריאות העובר. ההשמנה מסוכנת בגלל שהיא מעלה את הסיכון ליתר לחץ דם, סכרת, מחלות לב ואפילו סרטן.

 

לסיכום

סוניה הולצר הינה דיאטנית קלינית אשר מתמחה בבניית תפריטים לצורכי הרזייה ושמירה על אורח חיים בריא. בקליניקה הממוקמת בנתניה תוכלו לקבל ייעוץ, הדרכה וליווי, ללמוד כיצד לבשל בריא וכיצד לחזור למשקל תקין לאחר לידה לתזונה בריאה, מאוזנת וטעימה מבלי להרגיש שאתם בדיאטה נצחית ומבלי לוותר על מה שאתם אוהבים.

דיאטנית קלינית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא