חיפוש

מה החשיבות של בניית אתר לעסק מתחיל

כל עסק רוצה ליהנות מהכנסות על בסיס יומי  ולהגדיל את קהל לקוחותיו. כיום, רשת האינטרנט מהווה את הפלטפורמה העיקרית לשיווק ומכירה של עסקים ולכן כל עסק מתחיל חייב לבנות אתר מותאם גם למובייל וגם למחשב. עסק מתחיל שלא יתחזק אתר מעודכן ומקודם יתקשה לממש את פוטנציאל השיווק והמכירה שיש לרשת האינטרנט להציע. גם אם לא מדובר באתר מכירתי, אלא אתר שירותי ואינפורמטיבי, עדיין הוא מהווה את ערוץ התקשורת היחידי עם הלקוחות שלכם ולכן אל תקימו עסק חדש מבלי לבנות לו אתר מותאם.

 

מה האתר מציע

כל עסק מתחיל צריך לחשוב על רעיונות כלליים שיאפיינו את אתר האינטרנט שלו. בכל נושא בניית אתרים, תחשבו מה הייתם רוצים שהאתר יספק ללקוחות? האם תרצו להקים אתר למכירות בלבד? האם תרצו לבנות אתר שמציע שירותים מסוימים? מספק מידע רלוונטי? האתר הוא כרטיס הביקור שלכם והוא יופיע במנוע חיפוש בהתאם למילות המפתח של קהל הגולשים לכן חשוב שתדעו מראש מה תרצו שהאתר יציע. כמובן, שהאתר יכול להשתנות עוד הרבה פעמים בהתאם לשינויים של העסק.

 

עיצוב האתר

עיצוב האתר הוא הרושם הראשוני של האתר על הלקוחות שלכם, ככל שהעיצוב יהיה יותר מעניין, עם נגישות לתפריטים, ניווטים מהירים בין עמודים, צבעים נעימים בעין ומיתוג נכון, כך הסיכוי שהלקוח יישאר באתר יותר מכמה שניות גבוה בהרבה. העיצוב צריך להיות תואם לקהל היעד ולמטרת האתר. אתר סולידי ונעים עבור לקוחות מבוגרים לעומת אתר צבעוני לקהל הצעיר. אם יש לכם גם חנות פיסית בנוסף לאתר האינטרנט, תקפידו שיהיה עיצוב תואם בין האתר לבין החנות ותעבדו עם מיתוג מתאים.

 

עסק מתחיל

אתר אינטרנט חשוב מאד עבור עסקים מתחילים. פלטפורמת האינטרנט היא גדולה ומהווה פתיחת דלת משמעותית לקהל לקוחות רחב. אם לא תהיו באינטרנט, "לא תהיו קיימים" והעסק לא יצליח לפרוץ החוצה. תשקיעו בקידום האתר כבר על ההתחלה ואפילו תשלמו על קידום כדי שהאתר יופיע בתחילת הרשימה של האתרים במנוע חיפוש. אתר מעודכן וידידותי למשתמש יתרום למימוש פוטנציאל העסק ואחרי שכבר תהיו מוכרים בקרב קהל לקוחותיכם, האתר ישמש ככרטיס ביקור מקצועי וכלי לשמירת הקשר עם הלקוחות.

 

לסיכום

ישנה חשיבות רבה לבניית אתר אינטרנט לעסק מתחיל. הכל קורה היום באינטרנט ופוטנציאל המכירות ברשת הוא עצום. ישנם עסקים רבים שמוכרים שירותים או מוצרים אך ורק דרך אתרי אינטרנט. עסק מתחיל צריך אתר טוב בתור מקפצה וזאת כמעט הדרך היחידה לשווק את העסק. האתר צריך להיות ידידותי, נעים, מעוצב, עם ניווט מהיר וטעינת דפים מהירה. אתר האינטרנט מהווה את כרטיס הביקור שלכם ובאמצעותו תוכלו להרחיב את קהל הלקוחות ולהגיע לכמה שיותר אנשים. האתר יכול להיות מכירתי או אינפורמטיבי, אך לכאן או לכאן הוא חשוב לעסק.

מסכים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פיתוח מוצר
5 שלבים בדרך לפיתוח מוצר

  בעולם המהיר של היום, ההתקדמות הטכנולוגית ממשיכה לעצב את הדרך בה אנו חיים ועובדים. מסמארטפונים ועד מכוניות חשמליות, מוצרים חדשניים צצים כל הזמן, שובים

קרא עוד »