חיפוש

מה היא משאבת סחרור ולמה היא משמשת?

אם תמיד תהיתם לעצמכם מהי משאבת סחרור, אבל אף פעם לא רציתם להודות בקול שאתם לא יודעים בדיוק מהי ולמה היא משמשת, אז עכשיו הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם מדריך ברור ומפורט שבו נלמד יחד את כל מה שצריך לדעת על משאבת סחרור. מהי, איך היא עובדת, ולאיזה צרכים משתמשים בה. דרך אגב, אם יש לכם בריכה ביתית, אז כדאי מאוד שתהיו בקשב גבוה. מוכנים? בואו נצא לדרך!

 

אז מהי משאבת סחרור?

משאבת סחרור היא משאבה משוכללת ומתקדמת שכפי שניתן להבין מהשם שלה, דואגת לסחרר מים. המשאבה הזו עובדת בעיקר במאגרי מים שבהם אין תחלופת מים קבועה. למשאבת סחרור יש שתי מטרות עיקריות:

  1. המטרה הראשונה של המשאבה היא שמירה על טמפרטורת המים.

2. המטרה השנייה של המשאבה היא למנוע מחיידקים ובקטריות שיכולים לגרום לסיכון עבור המשתמשים במים להתפתח, וגם למנוע מהמים להתעפש.

משאבת מחזור

מהם השימושים של משאבת סחרור?

למשאבת סחרור יש כל מיני שימושים. משתמשים בה גם במקומות פרטיים וגם במקומות תעשייתיים. אספנו כאן עבורכם שתי דוגמאות קלאסיות שנמצאות בלא מעט בתים כך שתוכלו להבין את העניין:

  1. בריכת שחייה – בבריכות שחייה יש כל מיני חלקיקים ולכלוכים שצפים, מרחפים, או שוקעים במים אך לא מתמוססים בהם, מה שכמובן יוצר מצב לא נעים ולא היגייני. משאבת סחרור, שיכולה להיות מותקנת גם על רובוט לבריכה, היא זו שאחראית לטפל בחלקיקים הללו ולחטא אותם.

2. מערכת חימום ביתית – מערכת חימום ביתית עובדת בעצם על משאבה שלוקחת מים מהדוד, מחממת אותם בצינורות, ומחזירה אותם רותחים אל תוך הדוד. משאבת הסחרור נכנסת לפעולה בזמנים קבועים, ותפקידה הוא              לשמור על הטמפרטורה בחדר.

 

מהם חלקיה של משאבת הסחרור?

כמובן שלא נפרט כאן מהם כל החלקים והחלקיקים שיש במשאבת סחרור. החלקים העיקריים במשאבה הם מנוע, מאיץ, ומסבים תומכים. רוב משאבות הסחרור עובדות על מנוע חשמלי, אך יש גם משאבות סחרור שעובדות בעזרת לחץ אוויר. החומרים שמהם מיוצאים חלקי המשאבה משתנים בהתאם למקום שבו היא צריכה לפעול ומותאמים לתנאי הסביבה של המשאבה.

משאבת מחזור

כמה עולה משאבת סחרור?

חשוב להבין שמשאבת סחרור היא לא שקית חלב, זה לא מוצר קבוע עם מחיר אחיד בכל החנויות. יש מגוון עצום של משאבות סחרור שמגיעות בגדלים שונים, עם עוצמות שונות, ומיועדות למטרות שונות. יש גם לא מעט חברות שמייצרות ומתקינות משאבות סחרור כך שהכל תלוי בצרכים שלכם. המחירים נעים מכמה מאות שקלים עבור משאבת סחרור פשוטה, ויכולים להגיע לאלפי שקלים למשאבות משוכללות לשימוש תעשייתי.

 

סיכום

משאבת סחרור היא משאבה בעלת שני תפקידים עיקריים: שמירה על טמפרטורה ושמירה על המים נקיים וראויים לשימוש. נעשה בה שימוש לשלל מטרות, ביניהן בריכות פרטיות ומערכות חימום ביתיות.

משאבת מחזור

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא