חיפוש

מה היתרונות של מספר וירטואלי

אחד הכלים הפופולריים ביותר כיום, בקידום עסקים ושירות הלקוחות, הוא שימוש במספר וירטואלי – שימוש בקו טלפון ללא תשתית פיזית, שלו יתרונות רבים ומפתיעים בקידום העסק.
הכירו את טכנולוגיית המספר וירטואלי וכיצד הוא יקדם את העסק שלכם.

 

מה זה מספר וירטואלי?

המספר הוירטואלי, הוא טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת אשר שדרגה את תחום הטלפוניה הקווית המוכרת לנו (מספר טלפון ביתי של בזק לדוגמא) ומאפשרת לנו שימוש נרחב בנתונים המתקבלים למערכת שמאחורי המספר הוירטואלי.

מספר וירטואלי, הוא מספר טלפון "רגיל" שלא קיימת לו תשתית פיזית ומטרתו היא לנתב את השיחות המתקבלות בעסק שלכם אל מספר הטלפון הקווי של העסק שלכם, ללא חשיפתו. כך בעצם, מתאפשרת הקמה של מערך טלפוני מורכב ומתפקד ביעילות, מבלי שיהיה צורך בהקמה פיזית של תשתית סבוכה.

 

מוקד טלפוני מתוחכם

המספר הוירטואלי מהווה מעין מוקד טלפוני מתוחכם בפני עצמו והנתונים שיעמדו לרשותנו בזכות השימוש בו, יכולים לקדם את העסק שלכם בצורה משמעותית. להלן מספר דוגמאות לכלים שהמספר הוירטואלי מציע ומדוע כדאי להשתמש בו.

 

ניתוב חכם של שיחות נכנסות מלקוחות

כאשר לקוח יחייג אל המספר הוירטואלי של העסק שלכם, המערכת החכמה שלו תנתב את השיחה אל נציגי שירות זמינים בכל מקום בארץ ובעולם ובהתאם לשעות הפעילות שהגדרתם מראש. בכך תחסכו את המוקד הטלפוני הפיזי, תקצרו את זמן ההמתנה עבור הלקוח ותגדירו כאוות נפשכם את שעות הפעילות שלכם.

נתוני שיחות

אחד מהכלים הבולטים והשימושיים ביותר, במספר הוירטואלי, הוא שימוש בנתוני שיחות. תוכלו לראות דוחות על זמני השיחה, זמני ההמתנה של הלקוחות עד מענה, סטטיסטיקות על שיחות שלא נענו ועל אזורים גיאוגרפיים בהם יש פעילות או ביקוש גבוהים יותר. כך תוכלו לשפר את השירות שלכם ולהתאים את אסטרטגיית המכירות שלכם בהתאם לנתונים.

 

הקלטות של השיחות

טכנולוגיה זו מאפשרת גם הקלטה מלאה של השיחות ושמירתן. בכל עת, תוכלו לבקר ולשפר את איכות השירות שניתן ללקוחות על ידי הנציגים שלכם.

 

בקרה בזמן אמת

המספר הוירטואלי יאפשר לכם לחזות בממשק ניהול נוח ומתקדם, במתרחש במוקד הטלפוני שלכם בזמן אמת. בכך, יתאפשר לכם לאתר עומסים, תקלות ולהגיב אליהם במהירות.

 

כלים נוספים

השמעת פתיח ומערכת ניתוב קולי, משיבון קולי, הצגת מספר חירום ומתן אפשרות להשארת מספר לחזרה ע"י הלקוח.

 

חשוב לדעת לפני

לשימוש במספר וירטואלי, יתרונות אדירים ובשנים האחרונות הוא מוכיח את עצמו ככלי משמעותי מאד, הן עבור חברות ותאגידי ענק והן ככלי עבור קידום אתרים לעסקים קטנים וגם בינוניים.

דווקא מאחר ומדובר בטכנולוגיה שיש בה עוצמה רבה, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע, שמצד אחד ידעו לנצל את הכלים הללו באופן מדויק ויעיל עבור העסק שלכם ומצד שני, וחשוב לא פחות, ידאגו לשמור על פרטיות הלקוחות שלכם, שכן מדובר באחריות רבה.

 

מקשים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא