חיפוש

מה המחירים של השתלות שיער בטורקיה?

השתלות שיער הן תחום מאוד נפוץ בימינו, ונעזרים בהן בעיקר האנשים שיש להם בעיה של שיער דליל, או איזורים מסוימים בשיער שמתחילים להקריח, או אפילו קרחת מלאה של השיער מכל מני נסיבות. המחירים בארץ גבוהים, ולכן ישנן אנשים רבים שטסים במיוחד לטורקיה עקב המחירים הטובים.

 

השתלות שיער בארץ – הן יקרות יחסית

בארץ מחירים של השתלות שיער הם בהחלט גבוהים, אך עם זאת – כשאתם יודעים לבחור את הקליניקה המתאימה עבורכם, ואת צוות הרופאים הכי מקצוען, שווה להשקיע את הכסף בשביל משהו שיעזור לכם לטווח גדול מאוד של שנות חייכם, ולא להפקיר את הקרקפת בידי אנשים שלא מוסמכים לבצע בה ניתוחים.

בארץ המחירים נעים בין 15,000 ש״ח במינימום, והם יכולים להגיע גם עד 35,000 ש״ח, הכל תלוי בצוות המטפל, האם זה רופא מומחה או רופא בלבד ללא תואר נוסף של מומחיות בתחום השתלות שיער ועוד.

 

בטורקיה זה כבר משתלם לגמרי

בטורקיה ישנם מחירי רצפה בהשוואה למחירים בישראל, והם גם כוללים טיסה הלוך חזור, מלון לזמן הניתוח ואפילו ארוחת בוקר כלולה, תלוי בקליניקה שאתם בוחרים ובמה שהיא מציעה. המחירים בטורקיה נעים בין 6,000 ש״ח ויכולים להגיע במקסימום עד 15,000 ש״ח. המחירים בהפרשי ענק יחסית לארץ, וכמו כן אתם גם נהנים משהות במלון, וכמובן גם מחירי טיסה שכלולים בתוך המחיר האגדי הזה.

 

המחיר הזול אינו מתעתע כלל

אז אם אתם מחליטים ללכת על זה עד בסוף ונותנים בראש, חשוב שתבינו שהמחיר הזול לאו דווקא מעיד על בעיה מסוימת. כאמור, טורקיה נחשבת לאחת המדינות החזקות ביותר בעולם בתחום השתלות השיער, לכן באמת שאל נא חשש. המחיר פשוט מצחיק בהשוואה לארץ, כי בארץ גם ככה המחיה יקרה, והכל מאוד יקר. בטורקיה, המחיר הזול לא אומר שום דבר על הצוות המטפל או על טיב המרפאה. בטורקיה ישנו מגוון רב של רופאים וצוותי מומחים, כך שיש לכם מגוון רחב מאוד של רופאים לבחירה.

 

אם כבר טורקיה – אז עד הסוף

אם אתם רוצים באמת תוצאות מבריקות שתשארנה איתכם עד סוף חייכם ברמה המקסימלית, חשוב שתבחרו בקפידה את המרפאה שאליה תשתייכו. אם מצאתם לדוגמה מרפאה איכותית מאוד, שההמלצות עליה הן רבות ואנשים רבים נהנו ממנה, גם אם היא יקרה יותר מהשאר אולי שווה כן לבחור בה כדי שתהיו בטוחים שהטיפול שלכם, יהפוך חד פעמי עד כמה שניתן, ולא תצטרכו לחזור לטיפול נוסף.

 

לסיכום – המחירים באמת נוחים לכל כיס

טורקיה היא המדינה המושלמת לבצע בה השתלת שיער. גם מעצם העובדה שהיא באמת מבין המדינות המובילות בתחום הזה ספציפית, וגם כי אין כמו המחירים המשתלמים שלה, שבהחלט עושים את עבודתם נאמנה בהתאם לתוצאות שתחוו כשתקבלו טיפול בטורקיה עצמה.

איבוד שיער

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח לייזר
בדיקת התאמה לניתוח לייזר

ניתוח לייזר יכול לחסוך את הצורך במשקפיים, לשפר את איכות החיים ואף להקל על התנהלות בעבודה ובחיי היום יום. התנאי היחיד הוא לעבור בדיקת התאמה

קרא עוד »