חיפוש

מה העלות של שירות חברת השמה?

תהליכי גיוס עובדים זה לא עניין של מה בכך. מדובר בעניין מורכב שצריך להתבצע תוך הסתייעות מצד חברת השמה מוסמכת שתבצע את עבודתה נאמנה. יצאנו לבדוק מהי העלות של שירות זה, כדי שבעלי חברות וארגונים יוכלו להכין את התקציב המתאים מראש. הישארו כאן ותגלו מהו הסכום המשוער שאתם צפויים לשלם עבור קבלת השירות.

 

הקדמה – יש פרמטרים שמשפיעים על המחיר

כידוע, שירותים שניתנים מצד חברות השמה מקצועיות, מתומחרים באופן שונה עבור כל חברה וארגון. בירור שערכנו בנושא העלה שישנם 3 פרמטרים שצפויים לקבוע את המחיר הסופי:

  1. מספר האבחונים שיבוצעו על ידי החברה
  2. סוג האבחון הדרוש
  3. מספר המיונים של קורות החיים שיישלחו

בשורות הבאות נביא בהרחבה את הפרמטרים הללו והאופן שבו הם משפיעים על העלות הסופית.

תהליכי גיוס עובדים

מספר האבחונים שיועברו למועמדים

אי אפשר לעסוק בעלויות של שירותי השמת עובדים מבלי להעמיק בפרמטרים שהוצגו לעיל. לכן, נציין תחילה שחברות ההשמה קובעות את התשלום קודם כל, בהתאם למספר האבחונים שיבוצעו על ידיהן. חשוב להדגיש שבהשמת עובדים בפקידים בסיסיים, יהיה צורך באבחון בודד או שניים לכל היותר. המצב שונה בגיוס של עובדים לתפקידים בכירים, מכיוון שבמקרים מסוג זה, עולה הצורך ב – 3 אבחונים לפחות. זו ההזדמנות להדגיש שחברות ההשמה דורשות מקדמה בגובה 10% על הליך זה או תשלום שזהה לגובה משכורת אחת של עובד בכיר.

 

סוג האבחון הדרוש

יש פערים משמעותיים בעלויות האבחונים שנמסרים לעובדים הפוטנציאליים. שכן, יש אבחון שמבוסס על שאלון אישי, בעוד אחר בודק את האמינות, הכישורים והיכולת של כל מועמד. אתם תוכלו לבחור יחד עם חברת ההשמה את סוג האבחון המתאים ולקבל את הצעת המחיר המדויקת לצורך שלכם, כאשר טווח המחירים מתחיל ב – 500 ₪.

תהליכי גיוס עובדים

מספר המיונים

עובדי חברת ההשמה יצטרכו לעבור על קורות חיים ולשמור את אלה המתאימים ביותר. הליך זה מתומחר בהתאם למספר קורות החיים שתבחרו למיין. כך שאם תבקשו מהחברה למיין כ – 500 קבצים, תצטרכו לשלם בסביבות ה – 1,500 ₪. נדגיש שהעלות תרד, ככל שמספר קורות החיים יעלה. כך שמומלץ לחתום על חוזה מראש שיכלול מספר רב של קורות חיים. שכן, כך תגדילו את הסיכויים למצוא את העובדים הטובים ביותר לחברה.

 

מילים אחרונות לסיום

מדריך זה בחן את העלות של שירותים שניתנים על ידי חברות השמה. גילינו שהעלויות משתנות מחברה אחת לאחרת. שכן, לכל חברה יש צורך אחר, וההליך מתבצע בהתאם לכך. בשלב זה אתם מכירים באופן שבו ההליך כולו מתומחר, כך שנותר לכם רק לערוך רישום מסודר בהתאם לפרמטרים שהוצגו לעיל ולבצע חישוב שתואם לצורך שלכם. זו הדרך שתוביל אתכם לגלות מהו הסכום המשוער שתצטרכו לשלם לחברת ההשמה בסיום ההליך.

תהליכי גיוס עובדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »