חיפוש

מה הקשר בין זוגיות לקריירה

כל אדם רוצה למצוא את אהבת חייו ולהיות מאושר, אבל…כל אדם גם רוצה להיות מצליחן ולהגיע לפסגת הקריירה שלו ולמצות את הפוטנציאל שטמון בו. אז איך משלבים בין זוגיות לקריירה? ומתי זוגיות טובה היא טובה גם להצלחתו הגשמית של האדם? במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו ללמוד כיצד להניח יסודות עמוקים וחזקים של זוגיות על מנת שתוכל לחזק ולייצב גם את הקריירה שלכם להצלחתכם ולהצלחת המשפחה כולה. 

 

קריירה וזוגיות – האם אפשר את שניהם?

מציאת זוגיות הינה משאת ליבם של גברים ונשים רבים, אך מה קורה כאשר הם רוצים במקביל גם לטפח קריירה זוהרת ומצליחה? הרי גם הזוגיות וגם הקריירה דורשים הרבה מאד מאמצים, עבודה קשה, זמן ומשאבים ותמיד נשאלת השאלה האם ניתן לתחזק גם קריירה מצליחה וגם זוגיות אוהבת? במידה ושני בני הזוג אינם פועלים בסנכרון ואינם תומכים זה בזה, התוצאה העצובה תמיד תהיה שהקריירה תבוא על חשבון הזוגיות או שהזוגיות תבוא על חשבון הקריירה.

שני המצבים הללו אינם בריאים. אדם צריך לחוש עטוף באהבה ובתמיכה וליהנות מזוגיות אוהבת וחמה ובמקביל לממש את הפוטנציאל שלו בין אם זה בתחום היצירה, בתחום הפיננסים, בתחום הרפואה או בכל תחום אחר. אז איך עושים את זה? הכל שאלה של בניית יסודות נכונים.

מערכת יחסים

מה הקשר בין זוגיות לקריירה?

כאשר בני זוג עם הרבה מאד חלומות לעתיד רוצים למסד את הקשר ולחזקו מתוך ידיעה שהם רוצים גם זוגיות חמה ואוהבת וגם קריירת חלומות, עליהם לעשות שלושה דברים כבר מתחילת הקשר:

  • תיאום ציפיות מלא – שני בני הזוג צריכים לשוחח בפתיחות על החלומות שלהם ועל הדרכים להשגתם. בין אם נסיעה לחו"ל הינה על הפרק ( לצורכי עבודה ) לימודים ממושכים או שנים קשות וארוכות שבהם האחד ישקוד על בניית הקריירה.
  • דרכים יצירתיות ופתרונות – כדאי לחשוב על דרכים יצירתיות ופתרונות כיצד לפתור את בעיית הבדידות של בן הזוג שחש נזנח לטובת הקריירה, את העזרה שהוא זקוק לה בניהול הבית לבדו וכיצד לשמור על מערכת יחסים חמה ותקשורתית גם מרחוק.
  • הערכה והוקרה – בן הזוג שתומכים בו, עוזרים לו ומשחררים אותו לנהל קריירה צריך להעריך ללא סוף את בן הזוג שנשאר מאחור ומעודד אותו להמשיך. הערכה והוקרה אינסופית תעניק לבן הזוג שלך את האנרגיה והמוטיבציה להמשיך ולתמוך בך.

 

מרכז מבינים  זוגיות – ללמוד איך למצוא זוגיות נכונה

מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו ללמוד כיצד למצוא זוגיות שמתאימה לכם בדיוק. במרכז תוכלו ללמוד מדוע לא מצאתם זוגיות טובה עד היום ומה עוצר בעדכם, כיצד לשפר את הבטחון העצמי וכיצד להפטר מדפוסים לא בריאים שאימצתם בחייכם אשר חוסמים אתכם בדרככם אל זוגיות בריאה ויציבה, חמה ואוהבת.

מערכת יחסים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא