חיפוש

מה זה בעצם היפנוזה?

את ההיפנוזה כולנו מכירים מהסרטים, כשאומרים לנו את המילה היפנוזה אנחנו בטח נחשוב על מהפנט שמזיז מטוטלת מצד לצד עד שהאדם שמולו נרדם לשינה עמוקה ועושה כל מה שהמהפנט מבקש.

אבל האם זה באמת ככה?

קודם כל נבין פשוטו כמשמעו מהי היפנוזה?

 

מהי היפנוזה?

היפנוזה מוגדרת כתהליך נפשי, במהלך ההיפנוזה המהופנט נכנס למעין תרדמת בה הוא עובר תהליך נפשי. התהליך אמור לרפא ולהחזיר אותו לרגעים בחיים בהם הוא חווה סיטואציות לא נעימות ששינו את חיו. במהלך תהליך ההיפנוזה אמור התהליך לגרום למהופנט לפתור סיטואציות וחוויות לא נעימות שהוא חווה במהלך חיו.

 

שימושים שונים להיפנוזה

ישנם כל מני שימושים להיפנוזה, בעבר היו משתמשים בהיפנוזה כהליך רפואי ושיטת טיפול לבעיות נפשיות. כיום במדינת ישראל היפנוזה חוקית רק כאשר היא מבוצעת על ידי פסיכיאטר מורשה. שימוש בהיפנוזה כטיפול במידה ואינך פסיכיאטר שמורשה לבצע היפנוזה היא אינה חוקית.

 

האם היפנוזה מסוכנת?

היפנוזה עלולה לפעמים להיות מסוכנת ולכן חשוב לא להשתמש בה בקלות דעת. היפנוזה כמו שכבר הבנו היא תהליך נפשי ולכן היפנוזה עלולה לגרום ל"טראנס". היפנוזה היא תהליך נפשי שאין לנו עליו הרבה ידע כיוון שהוא תהליך שמתקיים בנפש האדם.

בגלל החוסר בידע בנושא היפנוזה עלולה לגרום לנזקים לנפש האדם. סכנה נוספת שיש להיפנוזה היא הפקרת הגוף והנפש שלך לאדם אחר ולכן יש סכנה של שטיפת מוח בידי המהפנט.

 

האם אמני חושים משתמשים בהיפנוזה?

קודם כל אל תפחדו אמן חושים כנראה שלא יבצע עליכם היפנוזה.

היפנוזה היא לא השיטה בה משתמשים אמני חושים, אלא הם משתמשים בהבנה של האדם שמולם באינטיליגנציה רגשית גבוהה, וקריאת שפת הגוף של האדם שמולם. כך הם בעצם מצליחים להבין ולחזות את הפעולה שהאדם שמולם עתיד לעשות וכך גם יכולים לשנות ולהשפיע עליו.

עכשיו אחרי שהבנו שאמני חושים וקוסמים אינם משתמשים בהיפנוזה ואינם יכולים להזיק לנו אין צורך לפחד להזמין אותם למסיבת יום הולדת של הילדים. שימוש בקוסם ילדים בטוח לחלוטין ויגרום לילדים להיות מהופנטים (אל תפחדו זאת רק צורת ביטוי) ומרותקים עד לסיום המופע.

 

לסיכום

בשונה ממה שרבים מאיתנו חושבים להיפנוזה, היא אינה מבוצעת רק על ידי מטוטלת שזזה מצד לצד.

היפנוזה היא הליך נפשי שמטרתו המקורית היא לרפא את נפש האדם על ידי תהליך של לקיחת נפש האדם לסיטואציות לא נעימות בחייו, ולגרום לו לפתור את הבעיות שמצויות בנפשו. כיום היפנוזה חוקית רק כאשר היא מבוצעת ל ידי פסיכיאטר שמורשה להשתמש בהיפנוזה, כל שימוש אחר בהיפנוזה הוא לא חוקי.

כאשר משתמשים בהיפנוזה בצורה לא נכונה היא עלולה להיות מסוכנת. כיוון שאין לנו מידע רק על היפנוזה שכן התהליך עובר בנפש האדם ומשפיע על כל אדם בצורה שונה.

סכנה נוספת שיש בהיפנוזה כיוון שהמהפנט שולט על גוף ונפש המטופל בעת ההיפנוזה יש סכנה של שטיפת מוח מצד המהפנט. אין שום סכנה להזמין קוסם או אמן חושים לאירועים שלכם כיוון שאומני חושים וקוסמים לא משתמשים כלל בהיפנוזה.

 

שעון זז להיפנוזה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח אינטראלאסיק
ניתוח אינטראלאסיק

ניתוחים לתיקון ראייה נפוצים בעולם הניתוחים האלקטיביים כבר שנים. בדיקת התאמה הייתה תמיד החלק הראשון מתהליך תיקון ראייה בכל מרפאת עיניים מקצועית. כל מי שמבנה

קרא עוד »