חיפוש

מה חשוב לדעת כשקונים או מוכרים דירה?

אף אחד לא למד במהלך לימודיו בבית הספר היסודי או בתיכון את כל הדברים החשובים שיש להכיר אודות עולם הנדל"ן. מדובר ברשימה ארוכה של פרטים שמסתכמים בעיקר בהליכים שנוגעים לרכישה ומכירה של דירה. עובדה זו גרמה לנו להבין כי יש צורך בכתיבת סדרת מדריכים מקיפה בנושא שתאפשר לכל דורש לדעת את הפרטים החשובים בנושא זה. מדריך זה הוא הראשון בסדרה והוא צפוי להציג בפניכם את כל המידע הכללי שאתם צריכים לדעת רגע בנוגע להליכים אלו. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו את המומחים שליוו אותנו בכתיבת מדריך חשוב זה

כדאי שנציין בפניכם שבחרנו להסתייע במומחים שמכירים את התחום באופן מעמיק. מדובר באנשים שביצעו לאחרונה הליך של מכירה או קנייה של דירה. אנו קוראים להם "מומחים", אבל האמת היא שעד לא מזמן לא היה להם ידע כלל בנושא. ברגע שהם החליטו ליישם את ההליך הנבחר, לא הייתה להם ברירה אלא להכיר את הנושא על בשרם. שוחחנו עמם וביקשנו מהם לציין בפנינו את הדברים שלדעתם הם החשובים ביותר, אלו שכל אחד צריך לדעת. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, אחרים יוכלו ליהנות מהמידע וליישם אותו.

 

מה חשוב לדעת כשקונים או מוכרים דירה? הדבר ה – 1

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת רגע לפני שאתם מציעים את הדירה שלכם למכירה נוגע לבחירה של עורך דין. אתם צריכים לבחור עורך דין טוב ומומלץ לפי הידע והניסיון שלו בתחום ולא לפי שכר טרחה עורך דין נדלן

נדל"ן . מסתבר שיש מי שבוחרים את עורך הדין שלהם לפי שכר הטרחה שלו. ראוי לציין כי מדובר בטעות רצינית שעלולה לעלות בהמשך ביוקר. שימו לב לזה ותהיו בטוחים שאתם פועלים נכון.

 

מה חשוב לדעת כשקונים או מוכרים דירה? הדבר ה – 2

הדבר השני שחשוב שתדעו זו העובדה כי יש חברה של בדק בית. מדובר בחברה שמבצעת עבורכם את כל הבירורים הדרושים על הדירה שאתם צפויים לקנות. כך תוכלו להיות רגועים ולגלות מראש אם יש תקלות, למשל:

  • אם קיימת נזילה סמויה בדירה
  • אם יש בעיה במבנה של הקירות
  • אם יש בעיה בזרימת הביוב

 

מה חשוב לדעת כשקונים או מוכרים דירה? הדבר ה – 3

חשוב מאוד שתדעו שמדובר בהליך ארוך ומורכב שמצריך מכם הרבה סבלנות. אתם צפויים לעבור יחד חתימה על חוזים, פגישות עם עורכי דין וזו רק תחילת הדרך. קחו זאת בחשבון ותיאזרו בסבלנות שתקל עליכם. תזכרו שבסופו של דבר, אתם תשיגו את דירת החלומות שלכם או שתקבלו סכום כסף גדול.

 

סיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל הדברים שחשוב לדעת כשקונים או מוכרים דירה. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, נותר לכם לצאת לדרך בביטחון.

בית ומטבעות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נדלן
3 טיפים לבחירת עו"ד מקרקעין

  בכל רכישה או מכירה של נכס, צריך להיעזר בעורך דין מקרקעין שילווה אתכם בתהליך. בכל הקשור לרישום זכויות, ירושה, פתרון סכסוכים על נכסים שונים,

קרא עוד »