חיפוש

מה חשוב לזכור בעת בניית אתרים

בניית אתרים הוא תהליך שמורכב מהרבה גורמים שונים כמו, אנשי עיצוב, אנשי קריאייטיב וקופי, מפתחים  ועוד ועוד. לעיתים בעלי עסקים לא בהכרח מבינים בכל חלק של התהליך וזה לגיטימי, לכן הכנו לכם מאמר קצרצר עם הדברים שחשוב לזכור בבניית אתרים.

 

לבחור את סוג האתר הנכון עבורכם

קיימים סוגים שונים של אתרי אינטרנט ובדיוק בגלל הסיבה הזאת בניית אתרים צריכה להתחיל מהמטרה שלשמה האתר יוקם. בסופו של דבר, כל אתר צריך לשרת מטרה כלשהי. המטרה יכולה להיות להגיע ליותר אנשים ולייצר יותר שיחות נכנסות לעסק שלכם, זה יכול להיות איסוף לידים וזה יכול להיות מכירת מוצרים.

אבל לא רק המטרה היא זאת שקובעת איזה אתר, אלא גם התקציב שלכם, אם התקציב שעומד לרשותכם קטן, ייתכן כי עמוד נחיתה, קטלוג או ONE PAGE יספיק לכם.

בניית אתר אינטרנט

לבחור את הפלטפורמה הנכונה עבורכם

בניית אתר אינטרנט צריכה להיות על פלטפרומה כלשהי המיועדת לבנית אתרים. הפלטפורמה בה תבחרו לעבוד, לא פחות חשובה מסוג האתר אותו תבנו. קיימות פלטפורמות ייעודיות עבור אתרי איקומרס (חנויות אינטרנטיות) ויש פלטפורמות שמתאימות לכל סוגי האתרים.

הפלטפרומה בה תבחרו לעבוד צריכה לשרת בעיקר 2 מטרות עבורכם: קידום אורגני, שיהיה קל לקדם את האתרים הנבנים על הפלטפורמה הזאת בגוגל והמטרה השנייה היא שיהיה לכן קל לנהל את התוכן. לא כל פלטפורמה מציעה ניהול תוכן נוח ויעיל ואם אתם לא ממש אנשים טכנים, רצוי שחוית המשתמש שלכם תהיה נוחה.

בניית אתר אינטרנט

לבדוק את האתר בכל חלקיו ועמודיו

בעלי עסקים רבים מאמינים שברגע שיש לינק אז האתר מוכן ומזומן ואפשר להתחיל להכניס קהל, אבל זה לא ממש כך. מבחינתי זה רק סיום חלק א'. חלק ב' של המשימה היא לבדוק את האתר. מה זה אומר? זה אומר להיכנס לעמוד הבית, להקליק על כל באנר, לראות שהוא מוביל לעמוד הנכון ואין קישורים שבורים, לאחר מכן לנסות להליק על האייקון המיועד להתקשר לעסק ולבדוק שהוא עובד תקין.

בנוסף לכך, חשוב מאוד לבדוק גם איך חווית המשתמש. לא צריך להיות מומחים ב-QA בשביל זה, מספיק לגלוש באתר ולהרגיש בעצמכם מה הבעיות שאתם חווים ולהציף אותן. החלק הזה חשוב ומשמעותי מכיוון שאם תכניסו גולשים לאתר שיש בו לינקים שבורים או תקלות, אתם גם תחוו נטישה של הגולשים, גם לא תגרמו להם לבצע את הפעולות שאתם רוצים והכי גרוע, תשאירו אותם עם טעם רע.

 

סיכום

אז על מה דיברנו? במאמר דיברנו על שלוש נקודות משמעותיות וסופר חשובות בתהליך בניית אתר. בראש ובראשונה זה להתאים את סוג האתר שאתם בונים למטרות העסקיות שלכם, לאחר מכן חשוב לוודא כי אתם בונים את האתר על פלטפורמה שיהיה לכם נוח לנהל וגם ידידותית לקידום אורגני ובחלק האחרון לבדוק בעצמכם שהאתר עובד בצורה מושלמת. בהצלחה!

בניית אתר אינטרנט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא