חיפוש

מה כולל שירות תפעול וניהול חניונים – והאם זה משתלם

לפני שנדבר על שירות תפעול וניהול חניונים, נגע לרגע אחד בשאלה – האם זה משתלם.

הבה נצא מנקודת הנחה, שהשירות מיועד לבעלי עסקים, או בעלי חניון – אשר לא מחזיקים בחניון רווחי במיוחד.

כאשר המטרה, היא להפוך את החניון הנזכר לעיל לרווחי.

אי לכך ובהתאם לזאת, כל עוד החניון הופך להיות רווחי, גם בשקלול עלויות עבור שירותי תפעולו וניהולו – אז כן, אפשר שזה יהיה משתלם כל עוד זה בדיוק מה שרוצים (חניון רווחי).

 

מדוע להשקיע בשירות תפעול וניהול חניונים?

כעת כשאנו יודעים למה לצפות, ובאילו תנאים שירותי תפעול וניהול חניונים יכולים להשתלם, הבה נדבר על מהותם. ראשית, יש שיגידו שמדובר בשירות חיוני לתחזוקת החניון. כתוצאה מתחזוקת החניון, יותר אנשים יכולים להשתמש בו. זה כשלעצמו יש מספר הטבות:

  1. יותר אנשים מגיעים לחניון, וכתוצאה מכך משלמים לך על השימוש בו לחנייתם
  2. יותר בתי עסק ומסר נהנים מגל האנשים הנכנס
  • יכול להיות שהעסק שלך ירוויח מזאת (באם יש לך עסקים נוספים מלבד החניון)
  • יכול להיות שתוכל לייצר שיתופי פעולה עם עסקים אחרים, שכן גם הם מרוויחים מכך – כדי למשוך גם את לקוחותיהם לחניונך

כך שיכולתך לתחזק את חניונך, תאפשר לך למשוך יותר אנשים. ומדובר בחדשות טובות הן אם מתרחשת גבייה בפועל של כסף עבור השימוש בחניון, והן אם זה בסך הכל מעשיר את העסקים ובתי המסחר בקרבת הקניון, כולל שלך. על כן, שירותי הפעלת חניונים בשנת 2022 יכולים לעזור לך לקבל יותר לקוחות, ואף לתרום לשביעות רצון גבוהה יותר בקרב הלקוחות החונים בחניונך.  וכתוצאה מכך, להרוויח יותר בטווח הארוך.

 

למי שירות ניהול ותפעול חניונים יכול להתאים?

הפעלת מגרש חנייה או הפעלת חניון תת קרקעי יכולה להתאים במיוחד למקומות רחבים והומי אדם (ולו בפוטנציה) כמו בנייני משרדים, מרכזי קניות ומסחר, מרכזים רפואיים גדולים, בתי מלון וכן הלאה. זאת בעיקר אם המבקרים מגיעים ברכב פרטי, וכדאי לפנות להם מספיק מקום כדי לחנות. אם לא יהיה להם מספיק מקום לחנות, יכול להיות שזה יתרום לחיכוך מסוים, או "רף כניסה" גבוה מדי כדי להגיע לאותו מרכז רחב ידיים והומה אדם. כך שבהינתן האפשרות להגיע או לא, יהיה מאתגר יותר, לפחות ברמה המנטלית, להחליט עבור המבקר הפוטנציאלי – שזה "שווה נסיעה", לאור מצב החנייה.

נכון הדבר גם באם אכן קיים חניון, אך הוא לא מופעל, מנוהל או מתוחזק נאמנה באופן שמאפשר לאנשים חנייה פשוטה, נגישה ומתאימה.  הרי לא מדובר רק ב-"חניה", לא מדובר בפרט שולי ופונקציונלי. מדובר בפרט בסיסי, במובן הקריטי של המילה. אם לאנשים אין איך להגיע, או אין איך להגיע בנוחות – יכול להיות שהם יבחרו לא להגיע. בייחוד אם הם מעדיפים את הנוחות על פני החקירה של מה שיש למרכז המסחרי/ התיירותי/ הרפואי (וכן הלאה) להציע.  אך אם נוח להגיע, נגיש ופשוט – סללנו להם את הדרך.

רכבים חונים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא