חיפוש

מה כרוך בפריצת דלת המשרד?

דלת המשרד נתקעה ואינה נפתחת? ייתכן והמנעול מצריך החלפה ואולי הדלת היא זו הבעייתית. כדי לפתור את הבעיה ולפתוח את דלת המשרד מבלי שיגרם נזק לדלת עצמה, הזמינו מנעולן לטיפול בבעיה. כל מנעול בא יומו וגם אם מנעול דלת המשרד מתחיל לעורר בעיות, יש מה לעשות, פונים למנעולן.

 

מה כוללים שירותי מנעולן?

אל מנעולן פונים במקרים שונים כמו אובדן מפתח, מנעול שנשבר, מפתח שנשבר בתוך חור המנעול ועוד. יש מנעולנים שיציעו גם שירותי תיקון דלתות הנדרשים לאחר פריצת גנבים בדרך כלל. בכל מקרה כזה, מנעולן ידע לכוון אתכם נכון.

מנעולן הוא זה שפורץ את מנעול הדלת ומאפשר ללקוח שלו להנות ממנעול תקין. בשלב הראשון הוא פורץ את המנעול ומסדר את הבעיה שהתגלתה, בשלב הבא הוא מסדר את המנעול כך שהמצב יחזור לקדמותו ללא נזקים מיותרים.

פורץ מנעולים

על מה חשוב להקפיד בבחירת מנעולן?

אתם רוצים להתחיל יום עבודה ומגלים שאין לכם מפתח. המפתח הלך לאיבוד והזמן שלכם יקר מכדי לבזבז אותו על חיפושים חסרי תקווה. אין מנוס במצב כזה אלא לקרוא למנעולן.

 

הנקודות החשובות בבחירת מנעולן:

מיקום קרוב

אם אתם גרים בחיפה, תעדיפו פורץ מנעולים בחיפה ולא תפנו אל פורץ מנעולים מאשדוד… העניין ברור, תמיד נפנה אל איש מקצוע שיכול לתת לנו את המענה המהיר ביותר. ההעדפה תהיה לאיש מקצוע מאותה עיר או אפילו מעיר סמוכה ונגישה, אך לא ממרחק של כמה שעות נסיעה.

 

רישיון חוקי

מנעולן חייב להיות בעל הרשאה לעסוק בתחום. לא כל אחד יכול להתחיל לפרוץ מנעולים רק בגלל שהוא יודע לעשות זאת היטב. כדי להיות פורץ מנעולים חוקי, חייבים לקבל הרשאה לעסוק בכך. במסגרת הרשאה זו תיבחן ישרותו של המנעולן ואם יש לו עבר משטרתי זה ימנע ממנו לקבל את ההרשאה. הרישיון מוודא שאתם פונים לאדם אמין שלא יעשה שטויות עם המידע שיש לו על המנעול שלכם.

פורץ מנעולים

וותק

תמיד כדאי לבדוק גם את הוותק של איש מקצוע למרות שהנושא חלוק לדעות כיוון שגם איש מקצוע ירוק וחדש בתחום יכול להביא לתוצאות טובות ואפילו טובות יותר עם כוח הנחישות והמוטיבציה שלו. ציינו כאן את עניין הוותק ועכשיו הוא לשיקולכם.

 

שירות אדיב

אתם לא רוצים לפנות למנעולן שנותן לכם תחושה שהוא בעצם עושה לכם טובה ומגיע לטפל בבעיה שלכם. אתם רוצים לקבל שירות אנושי ואדיב, מהלב. תוכלו לבדוק את דירוג הגולשים על איש המקצוע אליו פניתם. גם שיחת טלפון תעזור לכם להבין לפני מי אתם עומדים.

 

לסיכום

בבחירת מנעולן חשוב לבדוק כמה נקודות. אך הנקודה החשובה ביותר שסיכמנו כאן היא פנייה דווקא אל מנעולן מורשה בעל רישיון חוקי בתוקף. היעזרות בפורץ מנעולים לא חוקי היא עוון פלילי וחשוב לדעת זאת.

פורץ מנעולים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא