חיפוש

מה להביא לעובדים שלך לטו בשבט

מעוניינים להשקיע בעובדים שלכם, ולקנות להם מתנה לכבוד ט"ו בשבט? ט"ו בשבט הוא ראש השנה לאילנות, ומקובל לאכול בו פירות יבשים שמקורם בארץ ישראל, אך חוץ מזה, אתם רוצים להוסיף להם עוד מתנה שתראה כמה אתם מעריכים אותם, אז אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר רעיונות.

 

פירות יבשים

מנהג יפה הוא לארגן לעובדים במשרד, במפעל ובכל מקום עבודה אחר שולחן מרכזי ובו פירות יבשים:

  • אגוזים
  • תמרים
  • תאנים מיובשות
  • צימוקים
  • שקדים
  • חרובים

אם אתם רוצים להשקיע באופן אישי בעובדים שלכם, קנו לכל אחד ואחד מהם צלחת מלאה בכל טוב הארץ, והגישו להם אותה עטופה בנייר צלופן שישמור על הטריות. הם יודו לכם, ובבתים שלהם ישמחו הם ובני משפחותיהם גם כן.

 

מארזי ט"ו בשבט

אם אתם מעוניינים לתת לעובדים שלכם מתנה שהם לא ישכחו זמן רב, בוודאי תשמחו לדעת שישנם אתרי אינטרנט רבים המציעים מארזים מוכנים ומושלמים של מתנות לטו בשבט, שישאירו את צוות העובדים שלכם פעורי פה ואסירי תודה.

המארזים כוללים עציצים בסוגים שונים כדוגמת סוקולנטים, ובהתאם לתקציב – בקבוקי אלכוהול, נרות בניחוחות שונים, שמנים ארומטיים, צנצנות ריבה תוצרת הארץ, מעמדים מרהיבים מעץ ועוד. כל מארז מגיע בצורה אסטטית ומוקפדת, המקנה לו עיצוב חגיגי אך יוקרתי.

 

נטיעת עצים

יום ט"ו בשבט עצמו הוא הזדמנות מעולה לסגור את המשרד לכמה שעות, להזמין את כל הצוות העובדים ובני משפחותיהם, ולצאת לטיול בטבע. הזמינו מבעוד מועד מספר עצים שתוכלו לנטוע ביער קק"ל או במקומות הייעודיים לכך. הפתיעו אותם בקייטרינג שתזמינו לשטח, אוכל חלבי הוא מאוד קליל ומומלץ לט"ו בשבט. פשטידות, לחמניות בייגל, גבינות, סלטים ועוד.

 

ערב סטנדאפ

חברה רצינית היא חברה המשקיעה בהוואי של צוות העובדים. נצלו את ערב ט"ו בשבט למופע ייחודי שיזין אותם בהמון מוטיבציה להמשך הדרך. מופע סטנדאפ מצחיק הוא חוויה בלתי נשכחת, במיוחד כאשר באים כצוות וחווים אותו ביחד.

אפשר לבחור גם באפשרויות אחרות לערב זה, הרצאה מעניינת, סרט בקולנוע, כל מה שעולה ברוחכם, כל עוד עושים אותו ביחד כל צוות העובדים.

 

ספא מפנק

בין אם אתם רוצים לתת להם שובר לספא שילכו אליו באופן זוגי אישי, ובין אם אתם רוצים לקבוע שביום ט"ו בשבט כולם באים לספא במקום לעבודה – אלו אפשרויות מצוינות. ספא מפנק ומרגיע עשוי לגרום להעלאת המוטיבציה והחיבור האישי בין צוות העובדים להנהלה. במיוחד אם תשקיעו בהם ותרכשו להם חבילה מפנקת במיוחד הכוללת עיסוי.

 

לסיכום

נהוג לתת מתנות לעובדים בחגים ראש השנה ופסח, אך השנה, כאשר הם יקבלו מתנה שווה במיוחד בחג ט"ו בשבט, ההבנה שאתם באמת מעריכים אותם תקבל משנה תוקף. זה הזמן שלכם לצאת מהקופסא ולהשקיע בעובדים שלכם, ואל דאגה, הם יחזירו לכם הכול בעבודה טובה וחיבור אישי משופר ומשודרג.

פרות יבשים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח לייזר
בדיקת התאמה לניתוח לייזר

ניתוח לייזר יכול לחסוך את הצורך במשקפיים, לשפר את איכות החיים ואף להקל על התנהלות בעבודה ובחיי היום יום. התנאי היחיד הוא לעבור בדיקת התאמה

קרא עוד »