חיפוש

מה לומדים בשיעור היפהופ?

בשנים האחרונות יש נהירה גדולה של ילדים וילדות שרוצים ללמוד לרקוד היפהופ, אבל למעשה, הם לא יודעים בדיוק מה לומדים בשיעור. כדי להביא למודעות בנושא, החלטנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק. אנחנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה לומדים בשיעורים הללו ומה חשוב שתדעו לאחר שתירשמו לשיעור. אתם מוכנים לזוז? אז תקראו את השורות הבאות.

 

תכירו קודם כל את המומחים שעזרו לנו לכתוב את המדריך

אתם בטח רוצים כבר לדעת מה לומדים בשיעורי היפהופ, אבל רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע, אנו צריכים לציין כי המדריך הנוכחי לא נכתב על ידינו. אנחנו בחרנו לכתוב את המדריך לאחר שקיבלנו מעל ל – 10 בקשות מצד גולשים בנושא. כדי שנוכל להציג בפניכם מה לומדים, היינו צריכים לפנות אל מי שלמדו את הריקוד באופן מעמיק. אתם וודאי תוהים איך הגענו אל רקדני היפ הופ מקצועיים, נכון? אז כדאי שתדעו שהגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר מקיף בנושא ובו שאלנו את כל השאלות החשובות שאתם בעצם הייתם צריכים לשאול. אנו רוצים להודות לכל מי שסייע לנו בכתיבת המדריך וענה על השאלות. שכן, בזכותו, מדריך זה רואה אור.

 

מה לומדים בשיעור היפהופ?

כל מי שלמד היפהופ אמר לנו שמדובר במסיבה מובנית. אתם בטח שואלים את עצמכם – מה זה אומר? אז נסביר לכם שבתור התחלה, אתם לומדים כמה אלמנטים בסיסיים שמאפשרים לכם להיכנס לגרוב משותף ולהעלאת האנרגיה בגוף. כדאי שתדעו שהשלב הזה הוא ה – 1 בכל סטודיו שתלמדו בו. כך שזה לא משנה אם נרשמתם לחוג של Beat To Dance – פתח תקווה  או לחוג אחר בתל אביב וכו'.

 

מה עוד לומדים בשיעור היפהופ?

בהמשך אתם צפויים ללמוד איך לחמם את הגוף, המפרקים ואיך להפריד בין איברים שונים. בשלב מתקדם זה עובדים על מרכז הגוף ועל הדברים הבאים:

  • גמישות
  • עבודת כפות רגליים
  • עבודה עם משקל
  • מחווה מוזיקלית
  • קצב

 

בחירה בשיעור היפהופ מקצועי

עכשיו, כשאתם יודעים מה צריך להיות בשיעור היפהופ, אתם יכולים לדעת אם השיעור שאליו נכנסתם הוא מקצועי או שלא. שכן, אם תראו שהשיעור לא הולך לפי הסדר הנוכחי או שמלמדים אתכם דברים אחרים שלא נוגעים לכל המידע שצוין לעיל – אתם כנראה נמצאים בשיעור לא מקצועי מספיק. במצב כזה, עליכם לצאת ולבדוק פרטים מקיפים אודות סטודיו מקצועי שבו יש לימודי היפהופ שמאפשרים ללמוד את הריקוד על הצד הטוב ביותר.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

רגע לפני שהמדריך הנוכחי מסתיים, אנו רוצים לאחל לכם, קוראים יקרים, שתגיעו אל שיעור היפהופ שלומדים בו את כל הטכניקות הדרושות ושתיהנו מכל רגע. אם אתם מכירים מישהו שמתכנן ללמוד את הריקוד בקרוב, אתם מוזמנים להעביר לו את המדריך הנוכחי ולהקל עליו.

שיעור ריקוד

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורות חיים מקצועיים
5 דרכים להתקבל להייטק

כיום כולם יודעים שמסלול הקריירה המתגמל ביותר הוא ההייטק. מדובר בתעשייה שנמצאת בחזית החדשנות והכלכלה, והיא זאת שתגדיר את איך ייראה עתידנו. עם זאת לא

קרא עוד »