חיפוש

מה מקבלים מביטוח חיים

רבים מאיתנו מקבלים מדי יום טלפון מסוכני ביטוח של חברות ביטוח מסוימות, ושומעים מהם הצעות לגבי פוליסות שונות של ביטוחים שונים.

ברוב המקרים אנחנו נוהגים לקצר את השיחה ולא להצטרף לפוליסות הביטוח שמוצעות לנו, אבל בחלק מהמקרים, קיצור שיחה כזה עלול לעלות לכם ביוקר בעתיד.

בכל הנוגע לביטוח חיים ממש לא כדאי להקל ראש ולקצר את השיחה עם סוכן הביטוח, שכן מדובר על סוג ביטוח שיכול להעניק לכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

אז מה מקבלים מביטוח חיים ולמה הוא כל כך חשוב? יצאנו לבדוק את הנושא המדובר, וחזרנו עם כל התשובות שחשובות לכם.

 

ביטוח חיים – רלוונטי לכולם

להבדיל מסוגי ביטוח שונים כמו ביטוח רכב, לדוגמה, שאינו רלוונטי לכולנו אלא רק למי שמחזיק רכב בבעלותו, ביטוח חיים הוא דווקא רלוונטי לכל אחד ואחת מאיתנו. ברגע שאנחנו הופכים לאנשים בוגרים, משתלבים בשוק העבודה, יוצאים בכל בוקר מהבית ומבצעים מגוון פעולות, הסיכונים שעלולים לפגוש אותנו הולכים ועולים בהתאם. כמו כן, מעבר לכל הנסיבות החיצוניות הללו, גם נסיבות פנימיות שקשורות בהתבגרות ואף הזקנה שלנו, עלולות להוביל אותנו לכדי פגיעה בלתי הפיכה.

הפגיעות שאנחנו מדברים עליהן עלולות להוביל אותנו לאובדן כושר העבודה שלנו, ובמקרים קיצוניים אף לאבד את חיינו. מאותו הרגע, כל התמונה מתחילה להשתנות בהתאם.

 

איך ביטוח חיים יכול להגן עליי ועל בני משפחתי?

ברגע שאדם מסוים מאבד את כושר העבודה שלו או הולך לעולמו, בני המשפחה שלו נותרים עם עצמם בעולם, ולמעשה לא יכולים עוד להנות מהפרנסה שלו – פרנסה שעד כה סייעה להם לנהל אורח חיים תקין ומלא ברווחה. ביטוח חיים בא להגן בדיוק על העניין הזה.

ברגע שאתם רוכשים לעצמכם פוליסת ביטוח חיים, אתם מבטיחים לעצמכם שלאחר אובדן כושר העבודה שלכם או במקרה שבו חס וחלילה תלכו לעולמכם, בני המשפחה שלכם יהיו זכאים לקבלת תשלומים שימשיכו את המשכורת שלכם בצורה תקינה. גובה התשלומים ייקבע בהתאם להיקף פוליסת ביטוח חיים שתרכשו לעצמכם, כאשר ככל שהיקף הפוליסה יהיה רחב יותר, כך גובה התשלומים יהיה גבוה יותר, כמובן.

 

החזר מס על ביטוח חיים – יש דבר כזה?

לא מעט אנשים מפרישים תשלומים עבור פוליסות הביטוח השונות, ועבור פוליסת ביטוח חיים באופן ספציפי. לעיתים התשלומים האלו מובילים למצב שבו מגיע לאותם אנשים לקבל החזר מס, בגין טעויות חישוב, תשלומים גבוהים מדי ועוד.

החזר מס על ביטוח חיים הוא בהחלט דבר קיים, וכדאי להכיר אותו מראש, שכן לא פעם מדובר באלפי שקלים שמגיע לכם לקבל בחזרה. המשיכו לקרוא אודות החזר מס על ביטוח חיים באתר האינטרנט של חברת הגנה פיננסית – החזרי מס, ותוכלו להבין מה השלבים שאותם תידרשו לבצע כדי לקבל את הכסף שמגיע לכם.

 

לחיצת יד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא