חיפוש

מה משפיע על המחיר של השתלת שיער?

השתלת שיער זו אחת הפעולות הנפוצות שעושה מי שרוצה להחזיר את השיער שלו, למלא אותו מחדש בשפע ולהנות מקרקפת מלאה. ישנם מחירים שונים שיש לניתוחון הזה, והם משתנים ממקום למקום בהתאם לתנאים מסוימים. השתלת שיער היא לא זולה מאוד, ומבצעים אותה רק רופאים מומחים בעלי הסמכה.

 

המטרה שלכם – משפיעה על המחיר הסופי

כשאתם ניגשים לבצע השתלת שיער, אתם עוברים תהליך של היכרות עם הרופא שלכם, התייעצות עמו, וכמובן שגם בדיקות מקיפות לגבי סוג השיערה שלכם, ועוד הרבה אלמנטים אחרים. אם יש לכם התקרחות רצינית, וחסרות לכם קבוצות רבות של שיער בראש שלכם, זה כנראה יעלה לכם יותר ממישהו שירצה להשלים רק חלק בודד אחד שיש לו על הקרקפת. המטרה הסופית שאתם רוצים להגיע אליה, בהחלט משפיעה על המחיר הסופי. אם אתם רוצים המון שיער או פחות ממנו, ועוד המון קריטריונים.

 

שיער טבעי – בזכות רופא מקצועי

אם אתם רוצים לסיים את זה אחת ולתמיד, ולהנות החל מהשבועות הראשונים משיער שופע ומדהים, כדאי לכם לקחת רופא מומחה להשתלות שיער, שיש לו צוות מיוחד משלו ויש לכם יחדיו ניסיון של שנים בתחום השתלות השיער. לא חסרים רופאים כאלה בארץ וגם מחוצה לה, והם אכן צפויים לגבות מחיר גבוה יותר, עקב הניסיון והמומחיות הרבה שלהם. אז אם חשקה נפשכם בטיפול הכי הדוק ומקצועי – זה לחלוטין משפיע על המחיר.

 

השתלת שיער – לא רק על הקרקפת

כיום יש טכנולוגיה מתקדמת ביותר, והיא נותנת לכם את האפשרות גם לבצע השתלת שיער שלא רק על הקרקפת עצמה. אם אתם רוצים להבין מה משפיע על מחיר השתלת שיער, זה לחלוטין המענה בשבילכם. יש מטופלים רבים שמבקשים השתלת שיער למשל באיזור הגבות, השפם או הזקן, מפרצים, ואפילו על צלקות קיימות. ישנם איזורים שבהם קשה יותר לבצע את השתלת השיער, לכן הם יעלו יותר, וזה גם תלוי בכמות הזקיקים שתצטרכו.

 

השתלת שיער בארץ או מחוצה לה

בישראל כמו בישראל, לא תמיד החיים פה זולים. בעניין השתלות השיער, ישנם מקומות זולים בהרבה מאשר בארץ שלנו. כמו למשל קפריסין, בה מחיר העלות להשתלת שיער ינוע בין 8,000 שקלים ויגיע בערך ל12,000 שקלים. זהו מחיר נמוך בהשוואה להשתלת שיער בארץ שתעלה בין 15,000 שקלים ל35,000 שקלים. למשל בטורקיה, המחיר יהיה מצחיק יותר והוא בטווח של 6,000 שקלים ועד ל12,000 שקלים בממוצע.

 

חשוב להכיר בגורמים שמשפיעים על המחיר

אם אתם רוצים לבצע השתלת שיער, חשוב מאוד שבתור התחלה תבררו היטב היכן אתם רוצים לבצע את ההשתלה, אם זה בארץ או בחו״ל, ובנוסף לזה תבררו את שאר הקריטריונים שהוצגו כאן. בשביל לקבל את השתלת השיער הטובה ביותר, אין ספק שמחקר מעמיק שלכם לפני הכל, יעשה פלאים ויעזור לכם להחליט.

שעון ומטבעות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח לייזר
בדיקת התאמה לניתוח לייזר

ניתוח לייזר יכול לחסוך את הצורך במשקפיים, לשפר את איכות החיים ואף להקל על התנהלות בעבודה ובחיי היום יום. התנאי היחיד הוא לעבור בדיקת התאמה

קרא עוד »