חיפוש

מה מתאים לעסק שלך? קידום אורגני או ממומן?

כל בעלי העסקים מבינים שכיום אי אפשר לדחוף את העסק קדימה בלי אתר אינטרנט איכותי. למרות זאת, גם אחרי שיש לכם אתר זה עדיין לא מבטיח לכם שהוא יצליח להעניק לכם את התוצאות שהייתם רוצים לראות. הסיבה לכך היא שלא משנה מה התחום שבו העסק שלכם נותן שירות, יש עוד הרבה עסקים שנותנים שירות בתחום הזה. הפתרון לכך הוא קידום אתרים. 

 

קידום אתרים

קידום אתרים היא שיטה שבה אנחנו גורמים לאתר מסוים לבלוט על פני אתרים אחרים. המקום העיקרי שבו זה נעשה הוא ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל, כאשר אתר שמקודם בצורה נכונה יופיע במקום גבוה יותר. יש שני סוגי קידום, ולא מעט בעלי עסקים שואלים את עצמם מה עדיף להם.  למידע נוסף תוכלו להיכנס לכאן, אבל בינתיים הנה מידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

קידום אתרים

קידום אורגני

סוג הקידום הראשון הוא קידום אורגני. הקידום הזה מתבסס על כך שלגוגל יש אלגוריתם שלפיו היא מדרגת את תוצאות החיפוש. בקידום אורגני אנחנו פשוט מעצבים את האתר שלנו בהתאם לדרישות של אותו אלגוריתם וכך הוא אמור להגיע למקום גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש. השינויים שנצטרך לבצע באתר הם בין השאר שיפור המהירות שלו, הטעמת מילת מפתח והוספת קישורים.

 

קידום ממומן

סוג הקידום השני הוא קידום שבו אנחנו פשוט משלמים כסף לגוגל והיא כבר דואגת שהאתר שלנו יקפוץ למקומות הנכונים. כפי שניתן להבין מהשם של הקידום הזה אנחנו לא מבצעים בו פעולות באתר אלא משאירים לגוגל פשוט לדאוג לאתר שלנו. קידום כזה יעלה לכם בדרך כלל יותר כסף, אך מצד שני הוא לא דורש מכם לשנות שום דבר באתר.

 

כמה זמן יש לכם

כאשר אתם שואלים את עצמכם איזה מסוגי הקידום הוא זה שטוב יותר עבור העסק שלכם, חשוב שתבינו תוך כמה זמן אתם רוצים לראות תוצאות. קידום אורגני הוא תהליך שיכול לקחת לא מעט זמן עד שרואים תוצאות, ואילו בקידום ממומן נוכל לראות תוצאות תוך זמן קצר יותר. עם זאת, לטווח הארוך הקידום האורגני יעיל יותר, כך שאם יש לכם אפשרות לחכות זוהי הדרך המומלצת.

 

האם האתר נמצא בשלבי בנייה או שהוא כבר מוכן

עוד נתון שצריך לקחת בחשבון הוא המצב של האתר. קידום אורגני דורש מכם לבצע לא מעט שינויים באתר, כך שאם האתר שלכם כבר מוכן ואתם לא רוצים לבצע בו שינויים נוספים ייתכן שדווקא הקידום הממומן עדיף. מנגד, אתר שנמצא בשלבי בנייה יכול להיבנות בצורה קלה יותר על פי הדרישות של האלגוריתם.

 

לסיכום

בעולם קידום האתרים יש שני סוגי קידום. לא מעט בעלי עסקים שואלים את עצמם מהו הקידום הטוב יותר, אולם חשוב להבין שהתשובה תלויה במצב של העסק ושל האתר.

עֵסֶק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא