חיפוש

מה עדיף – וורדפרס או וויקס

אין ספק כי יש הרבה דרכים להרוויח כסף וחלקם טובים וחלקם טובים פחות.

אך מה שבטוח הוא שכיום אפשר להרוויח כסף רק אם אתה נמצא בעולמות הדיגיטל.

מי שלא נוכח במרחב האינטרנטי לא יצליח להרוויח כסף וספק אם ישרוד יותר מכמה חודשים.

יש הרבה דרכים להחזיק נוכחות בעולם האינטרנט כמו למשל דף פייסבוק או אינסטגרם אך בסופו של דבר אתה חייב אתר אינטרנט אשר ישרת אתכם על הצד הטוב ביותר.

כאן עולה השאלה מה השיטה הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט, האם זה וורדפרס או וויקס? אם כן אין כאן תשובה אחת ויחידה וזאת מכיוון שלחלק יתאים לבנות את האתר בוויקס ואילו לאחרים יתאים הרבה יותר בניית אתר בוורדפרס.

על רקע זה יש לציין כי חברות כמו JT-DIGITAL יכולות לבנות את האתר שלכם בשתי השיטות הללו ואתם צריכים להחליט בהתייעצות עם החברה איזה שיטה הכי תתאים לכם.

 

מי שרוצה להצליח צריך להשקיע

עליכם להבין כי אין ארוחות חינם בחיים וכי מי שרוצה לבנות אתר ברמה גבוהה צריך להשקיע בו הן מבחינה כספית אך חשוב מכך גם מבחינת הזמן שלכם. אם אתם רוצים שהאתר ישרת אתכם בצורה מושלמת אתם צריכים להשקיע בו הרבה מאוד כסף וכך להבטיח כי האתר יהיה ברמה גבוהה. אל תטעו אין צורך לשבור תכנית חיסכון בשביל בניית אתר אינטרנט אך בסופו של יום בנייה של אתר לוקחת זמן וכסף בטח אם אתם בוחרים את החברה הטובה בשוק – JT-DIGTIAL וזהו משהו שאתם צריכים לחשוב עליו.

 

מה זה UX/UI בבניית אתרים?

אם תפנו אל חברת בניית אתרים כמו JT-Digital היא תיתן דגש על כל הנושא של UX/UI קרי חווית המשתמש באתר שלכם. עליכם להבטיח כי האתר שלכם יהיה יפה, מעניין, נגיש, פשוט וקל להבנה. ככל שחווית המשתמש באתר שלכם תהיה יותר טובה כך אתם תגיעו לתוצאות יותר טובות וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון. ההבדל בין חווית משתמש ברמה גבוהה ובין חוויה ברמה נמוכה הוא הבדל של שמיים וארץ וכל טעות כזאת יכולה להוביל לבעיות עם האתר שלכם ולכך שהאתר לא ישרוד למשך זמן רב. לכן כאשר אתם פונים אל חברת בנייה וודאו כי היא שמה דגש על חווית המשתמש ואל תתפשרו על נושא זה.

 

מה אסור בשום פנים ואופן לעשות בבניית אתר?

אם תשאלו כל חברת דיגיטל וגם את חברת JT-DIGITAL הם יגידו לכם כי הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות בעת בניית אתר אינטרנט זה להעתיק מאתרים אחרים. העתקה תוביל לכך כי אתם תדורגו נמוך בגוגל ולא רק זאת אלא שהיא גם תוביל לכך שהגולשים שלכם לא יתרשמו מן האתר שלכם וספק אם הם ירצו לרכוש את המוצרים שלכם עקב ההעתקה.

 

מחשב נייד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פיתוח מוצר
5 שלבים בדרך לפיתוח מוצר

  בעולם המהיר של היום, ההתקדמות הטכנולוגית ממשיכה לעצב את הדרך בה אנו חיים ועובדים. מסמארטפונים ועד מכוניות חשמליות, מוצרים חדשניים צצים כל הזמן, שובים

קרא עוד »