חיפוש

מה עדיף להשקיע בקידום אורגני או ממומן

אם אתם בעלי עסק, אתם בטח יודעים שהשאלה שמטרידה אתכם ואת הקולגות שלכם נוגעת להשקעה בקידום העסק ברחבי הרשת. גם אנחנו מצאנו את עצמנו תוהים בנושא זה ממש לא מזמן, כשהחלטנו לפרסם את העסק שלנו כדי לחדש את מלאי הלקוחות שלנו. כך שנתקלנו בעצמנו בתהייה שנכתבה בכותרת שלעיל. כדי להבין במה עדיף להשקיע – קידום אורגני או ממומן? ערכנו בירור מעמיק עם סקר מושקע שהביאו אותנו למסקנה המיוחלת. הישארו אתנו ותגלו מהי.

 

כמה מילים אודות אופן איסוף המידע

לא מזמן, כשהחלטנו שאנחנו חייבים לערוך בירור מעמיק שיאפשר לנו לקדם את העסק שלנו, הבנו שאנחנו צריכים לפנות לגורמים המתאימים. אלו שיאפשרו לנו לדעת מה עדיף לעסק שלנו יותר (קידום אורגני או ממומן) מבלי שיהיה להם איזשהו אינטרס בנושא. לכן, פרסמנו הודעה אנונימית באחת מהרשתות החברתיות. בהודעה פרסמנו שאנו מבקשים מבעלי עסקים בתחומים שונים לציין בפנינו את היתרונות והחסרונות שבכל אפשרות ולכתוב לנו מה עדיף לדעתם מבין השניים. הופתענו לגלות שפנו אלינו בעלי העסקים מתחומים שונים, למשל:

  • בעל חנות חיות
  • מעצבת גרפית
  • מעצב פנים
  • מטפל פסיכותרפיה ועוד

 

בואו נסביר קודם בקצרה מה זה קידום אורגני ומה היתרונות שלו

רגע לפני שנציין בפניכם את התוצאות, חשוב שנסביר מהו קידום אורגני ומהו קידום ממומן. אז קידום אורגני הוא בעצם תהליך שמאפשר לשפר את המיקום של האתר בתוצאות מנוע החיפוש. המטרה של הליך זה היא בעצם שהעסק שלכם יהיה במקום הראשון בגוגל. לפי המשתתפים בסקר שלנו, לקידום מסוג זה יש כמה יתרונות:

  • פרסום יציב
  • אחוזי המרה גבוהים ביחס להליך קידום ממומן
  • אמינות
  • תנועה גדולה יחסית

 

ועכשיו בואו נסביר רגע מה זה קידום ממומן והיתרונות שלו

קידום ממומן הוא קידום שמופיע במודעות שמוכרות לכם כ"גוגל אדס". בעלי העסקים שענו על הסקר ציינו כי אלו היתרונות של קידום זה:

  • הקמה מהירה
  • תוצאות מהירות
  • קל למדוד את הישג הפרסום

 

נו, אז מה עדיף מבין השניים?

כשקראנו את ממצאי הסקר הבנו שיש תשובה ברורה לשאלה– עדיף להשקיע בשניהם. כלומר, בקידום אורגני וגם בממומן. שכן, מדובר בשני דברים שונים לחלוטין. הגולשים מגיעים אל כל אחד מהם  מרקע שונה. אם לא די בכך, מספיק להסתכל על היתרונות של כל אחד מהקידומים הללו כדי להבין שבשביל לקדם את העסק במקסימום ולהגיע אל מספר רב של גולשים, צריך לקבל את כל היתרונות ביחד ולא רק את היתרונות של קידום אורגני או ממומן בפרט.

 

כמה מילים לסיום

כפי שאתם וודאי הבנתם כבר, אנחנו בחרנו להשקיע בקידום אורגני וממומן ומאז, אנו מקבלים פניות רבות מלקוחות חדשים. זו הדרך הנכונה לנו. לכם נותר לבדוק מה הדרך המתאימה לעסק שלכם. בהצלחה!

 

קידום ממומן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא