חיפוש

מה תפקיד המתווך בקניית עסק

רבים מאתנו שמעו על הפוסט שפורסם על ידי תושב תל – אביב שהסתייע במתווך למטרת רכישת דירה בעיר וגילה כי הוא משוחח עם מתחזה. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את השטח באופן מעמיק, כדי לצמצם את המקרים המצערים הללו ובסופו של דבר לאפשר לכל דורש להבין מה התפקיד של מתווך בקניית עסק. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת בנושא, אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו להבין את התפקיד של המתווך

המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מצד גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על תפקידו של מתווך. אתם וודאי תוהים במי מדובר ואיך בכלל הגענו אליהם, אז אל דאגה. בפסקה זו נעשה לכם סדר. הגורמים שסייעו לנו הם מי שהסתייעו בעבר במתווך מומלץ ובזכותו, הם רכשו את העסק שתמיד חלמו עליו. הגענו אליהם לאחר ששאלנו בקבוצת פייסבוק שעוסקת במכירה והשכרה של דירות את השאלות הבאות:

  • האם הסתייעתם בעבר בשירותיו של מתווך?
  • האם הייתם מרוצים מהליווי שלו?
  • האם תוכלו לפרט בפנינו מה היה התפקיד שלו בקניית העסק?

מעל ל – 30 איש ענו על השאלות וסייעו לנו להגיע למסקנות בנושא. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות להם. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות.

 

מה התפקיד ה – 1 של המתווך בקניה של עסק?

התפקיד של מתווך בקנייה של עסק הוא לשמוע את הצורך שלכם ולהציג בפניכם את האפשרויות המתאימות ביותר. הוא בעצם מקצר לכם את הדרך ומקל עליכם בחיפוש. יש מי שכתבו לנו שפנייה אל מתווך אפשרה להם לחתום תוך זמן קצר על הסכם תיווך עסקי, פשוט בגלל שהם ראו שיש עם מי לדבר והבינו שהסיוע מצדו צפוי להביא לתוצאות מיטביות.

 

מה התפקיד ה – 2 של המתווך בקניה של עסק?

רבים מהגולשים ציינו בפנינו בפוסט שגם הם לא ידעו מה התפקיד של מתווך בקנייה של עסק. לדבריהם, כניסה אל האתר הבית הבא שלי – פורטל מקיף בנושא תיווך נכסים אפשרה להם להבין מקרוב במה מדובר. היו מי שאמרו שאפילו הפנו את החברים שלהם לאתר כדי שגם הם יבינו את העניין.

 

בחירה במתווך מומלץ לקנייה של עסק

אי אפשר להתעלם מהעובדה כי עליכם לערוך בירור מקיף לפני שתגיעו אל מתווך. שכן, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב זהה לזה של הבחור התל אביבי שגילה שכסף רב הלך לפח. לכן, אנו ממליצים לכם לבדוק באופן מעמיק כי אתם בוחרים במתווך שהומלץ על ידי גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה התפקיד של מתווך בקנייה של עסק. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, נותר לכם רק להגיע אל מתווך מומלץ.

קניית נכס

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נדלן
3 טיפים לבחירת עו"ד מקרקעין

  בכל רכישה או מכירה של נכס, צריך להיעזר בעורך דין מקרקעין שילווה אתכם בתהליך. בכל הקשור לרישום זכויות, ירושה, פתרון סכסוכים על נכסים שונים,

קרא עוד »