חיפוש

האם מופע סטנדאפ מתאים גם לגיל מבוגר?

יש גיל מסוים שבו אנחנו מבינים שיש תכנים שעניינו אותנו עד לא מזמן, אבל היום הם כבר לא מעניינים. זה יכול להיות תכניות טלוויזיה מסוימות, סרטים מסגנון מסוים והופעות. אם הגעתם לגיל הזה שבו סודה היא השתייה המועדפת עליכם וצרבת זו לא מילה גסה, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות ולגלות אם מופע סטנדאפ יכול להתאים לכם, המבוגרים. אז תכינו את משקפי הקריאה שלכם, תגדילו את המסך ותתחילו לקרוא:

 

רקע אודות מופע סטנדאפ

רגע לפני שנציג בפניכם את התשובה לשאלה שלשמה התכנסנו כאן היום, חשוב לנו רגע להציג בפניכם מה זה בעצם מופע סטנדאפ. נפגשנו עם סטנדאפיסט שעובד כבר שנים בתחום וביקשנו לשמוע ממנו מה זה אומר. לדבריו, מופע סטנדאפ זו חוויה יוצאת דופן. כזו שמגיעים אליה עם מחשבות טורדניות, לפעמים עם כאבים או תחושת אי נוחות בגוף ויוצאים ממנה רפויים ורגועים. ממש כמו עיסוי רקמות עמוק (מה שבטח יצא לכם לעשות לפחות פעם אחת בחייכם הבוגרים). כדי להבין אם מופע סטנדאפ מתאים למבוגרים, ניגשנו אל שמעון ונאווה כהן שבדיוק יצאו ממופע סטנדאפ באולם השכן ושאלנו אותם את השאלה המתבקשת הבאה:

 

האם מופע סטנדאפ מתאים גם לגיל מבוגר?

שמעון ענה לנו מיד, בלי לחשוב יותר מידי: "ברור!" ונאווה הוסיפה: "אז מה עם אנחנו מבוגרים? לא מגיע לנו לצחוק לפעמים?". בחרנו להעמיק בנושא, אז שאלנו אותם אם יש בדיחות מסוימות שהם לא הבינו בגלל גילם המבוגר והם אמרו שהמופע עסק בבדיחות על זוגיות, על כל מיני נושאים שנוגעים לחיים באופן כללי, כך שלדבריהם, כל עוד אתה דובר את השפה העברית, אתה יכול להבין את המופע ולצחוק ממנו בלי הפסקה. שמעון אמר שהקושי היחידי שהוא חש בתור מבוגר באולם היה הכאב בלסת שהופיע די מהר, ממש לאחר תחילת המופע. הוא ציין שלא יצא לו לצחוק כל כך הרבה זמן, כך שהלסת כמעט התנתקה ממקומה. אנחנו נותרנו פעורי פה וביקשנו מהם את הפרטים אודות הסטנדאפיסט שמצחיק גם את המבוגרים. אם אתם רוצים להכיר אותו לעומק אתם צריכים פשוט ללחוץ על הקישור הבא: https://www.standup-now.co.il.

 

אז מה למדנו בעצם?

מהמפגש שערכנו עם הסטנדאפיסט ועם בני הזוג שמעון ונאווה, למדנו שמופע סטנדאפ לא שייך רק לצעירים. גם מבוגרים יכולים ליהנות ממופע שכזה. אנחנו בחרנו להוסיף עניין חשוב ששמענו מאנשים נוספים שיצאנו מהאולם לאחר שסיימנו את הריאיון. מדובר במידע חשוב שבני הזוג כהן לא ציינו. יש מופעים שאינם מתאימים למבוגרים. כלומר, יש סטנדאפיסטים שהבדיחות שלהם נוגעות לתחומי עניין שמבוגרים לא בקיאים בהם. למשל:

  • תכנים מתכניות של צעירים
  • מילות סלנג ששייכות לצעירים ועוד

כך שאם אתם מחפשים מופע סטנדאפ, כדאי שתשאלו מכרים שלכם אם יש להם המלצה לסטנדאפיסט למבוגרים.

איש עושה מופע סטנד אפ

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא