חיפוש

אל תאוננו לבד!  מוצרים לשיפור חווית האוננות

אוננות היא פעולה חשובה מאד שכולנו או לפחות רובנו מבצעים. היום אנחנו כבר יודעים שזו פעילות חשובה ומאד בריאה. זה כבר לא בושה אלא ההפך. מחקרים רבים מצביעים על קשר בין אוננות לחיים בריאים ומאוזנים. כמובן יש לעשות הכל במידה ובהקשר הנכון ובמקום הנכון אבל בגדול אוננות היא דבר מצוין ואפילו חשוב. היא עוזרת לנו לשמור על התשוקה המפעפעת בחיים אבל לא רק.

 

לאוננות, או לעשות ביד, כמו שאומרים בסלנג, יש יתרונות רבים:

אהבה עצמית וחיבור לעצמי

כשאתם עושים או עושות ביד אתם מתחברים לתשוקה שלכם. אתם מכירים בקיומה ומכבדים אותה. נותנים לה מקום. להתחבר לעצמכם זו דרך מעולה לחוות אהבה עצמית. אתם בעצם אומרים לעצמכם: אני נפלא או נפלאה כפי שאני והתשוקה שלי היא ברכה. זו דרך מדהימה לאהוב את עצמכם ולהנות מלהיות לבד.

חקר עצמי

אוננות היא צורה מדהימה לחקור מה אתם אוהבים או אוהבות. אתם יכולים לקחת את הזמן לבחון את הדברים, לגלות מה עוזר לכם להגיע לאורגזמה, מה מהנה אתכם ולוקח אתכם לגבהים חדשים. זו הזדמנות להכיר את עצמכם בצורה עמוקה ביותר.

זמן פנטזיה

לעשות ביד זה גם להכיר בכך שאנחנו יצורים בעלי דמיון ושפנטזיות הן חלק בלתי נפרד מהקיום שלנו. אוננות היא זמן נהדרת להתייחד עם הפנטזיות שלכם ולתת דרור לדמיון. כשמשתחררים באמת זה כיף גדול.

זה בעצם לא חייב להיות לבד

תוכלו לעשות ביד גם עם פרטנר או פרטנרית. למעשה דבר זה יגרום לכם להיות מאד משוחררים ופתוחים זה עם זו. ותוכלו כך לשפר בצורה מדהימה את חיי המין שלכם.

 

אפשר ורצוי לצרף אביזרים!

אז כפי שראינו אוננות יכולה להיות הזדמנות אמיתית לחגיגה פרטית או בזוג!  אם תשכילו לצרף גם כמה צעצועים זה יכול להפוך למסיבה של ממש! צעצועי מין עוזרים לנו להשתחרר. לפעמים הם גם יציתו את הדמיון ויעזרו לנו מאד עם פנטזיות ובאופן כללי צעצועי מין הם דבר נפלא ומבורך שממש יכול לשפר את החיי המין שלנו וכן גם את חיי המין האישי שלנו או את האוננות.

איזה מוצרים יכולים לשפר את האוננות ולקחת אתכם לעולמות חדשים?

ויברטור

המוצר הקלאסי והמצוין. נשים, אם עוד אין לכן ויברטור אז קדימה, כל אישה צריכה חבר קטן שיעזור לה להגיע לאורגזמות מדהימות. גברים, אתם מוזמנים לפתוח את הראש ולקנות לאישה שלכם מתנה מקסימה שתראה שבאמת חשבתם עליה. ויברטור טוב לוקח את חווית האוננות למחוזות חדשים – בין אם תשתמשו בו לבד או ביחד.

יש המון ויברטורים מצוינים בשוק. שווה לקרוא ולחקור עליהם קצת כדי לגלות מה הכי מתאים עבורכם – וכמובן חשוב מאד להתנסות. בחרו חנות סקס מקצועית ומגוונת על מנת לרכוש את מוצר טוב ואיכותי.

דילדו

גם המוצר הזה פונה לרוב לנשים – מדובר באביזר שמדמה בצורה אמיתית ככל הניתן את איבר המין הגברי. היום יש בשוק הרבה סוגי דילדואים. כשאתם רוצים לבחור דילדו קחו בחשבון: גודל, מרקם ואפילו צבע. חלק מהדילדואים אף רוטטים מה שיכול לשפר מאד את חווית האוננות.

חומרי סיכה

קטגוריה מאד חשובה הפונה בעיקר לגברים אבל לא רק. חשוב למצוא חומר סיכה שמתאים לכם ותהנו מהמרקם וגם מהריח שלו. קיימים בשוק לא מעט חומרי סיכה וחשוב לדעת איזה חומר הכי טוב עבורכם. אחרי שתגלו אותו תוכלו להשתמש בו בהמשך גם עם הפרטנרית.

אז לא משנה באיזה שלב אתם בחיים ואם אתם בזוגיות או לא – חשוב מאד שתעשו ביד לפעמים! בחרו את המוצר שהכי ידליק אתכם ויעזור לכם לגלות את עצמכם מחדש והתכוננו לחוויה מרטיטה!

אהבה עצמית וחיבור לעצמי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא