חיפוש

מוצרי התינוקות כמו שאף פעם לא הכרתם

כמה חנויות של תינוקות וילדים אנחנו מכירים, הא? מהחנויות רחוב הקטנות היפות והמקומיות ועד החנויות הגדולות של הרשתות המוכרות שכולם אוהבים. בכולם ניתן למצוא כל כך הרבה מוצרים לקטנטנים.  בחניות אלה ניתן להשיג מוצרי האכלה כמו בקבוקים, סכו"ם, מוצצים ועוד, כמו כלי רחצה שכוללים ספוגים רכים, סבונים מברשות שיניים ייעודיות לקטנטנים ועד לצעצועים מגניבים שכולם ישמחו לשחק בהם. 

אך ישנם כמה דברים שכל אחד חייב בשביל הקטנטנים שלו גם למען ההתפתחות האישית שלו ופיתוח מיומנויות למידה וגם מבחינה פיתוח עצמאות וחשיפה למשחק משותף.

 

הכל תלוי בהתאמה לגיל וליכולות של הילד

חשוב לציין שלא כל הילדים בני אותו גיל, יודעים לעשות את אותו הדבר ולכן חשוב מאוד לעשות התאמה כאשר בראש ובראשונה, התאמת גיל ולאחר מכן התאמה ליכולת. דוגמאות ודברים שמתאימים לתינוקות על פי חתכי גילאים:

  • 0-3 חודשים – כבר מגיל מוקדם, בערך חודשיים שלושה, התינוק מתחיל לאחוז בכל דבר שנתפס לו ליד. לכן אחד הדברים המומלצים ביותר בשלב זה אלה נשכני סיליקון דקים ורכים מאוד שמגיעים בשלל צורות ובצבעים רכים המיועדים לתינוקות
  • 3-6 חודשים – בגיל הזה הקטנטנים יותר משתפים פעולה במיוחד על מה שמשמיע מוזיקה, מקשקש או מרשרש, לכן כדאי לקנות כל מה שקשור לשמיעה, הם מאוד נהנים וצוחקים מזה וממש כבר בשלב הזה אפשר לפתח קשר עם התינוק שלפנינו.
  • 6-9 חודשים – איזה גיל מתוק זה… בשלב הזה יש הרבה מאוד ילדים שאוהבים לשחק בכדור שמחליק על גבי מגלשות או מסלול כלשהו. המהירות והצבעים פשוט מהפנטים אותם והם ירצו לשחק בהם שוב ושוב.
  • 9-12 חודשים – החל מרגע זה התינוק כבר יותר מבקש תשומת לב למשחקים משותפים וכדאי מאוד לתת לו את זה כי למעשה זהו השלב ללמידה במשחק משותף. אפשר כבר להתחיל לשחק בבניית מגדל קוביות מצחיקות שמשמיעות רעשים שעושים טוב לתינוקות. כמו כן גם חשיפה לכלי נגינה שונים כמו קסילופון, חליל ועוד יכולים לספק הנאה צרופה להרבה מאוד זמן
  • 12-24 חודשים – בגיל הזה השוני בין בנים לבנות כבר ניכר כאשר זה בא לידי ביטוי שבנים בדרך כלל יעדיפו לשחק במשאית משק שמובילה חיות ולהתלהב מהגלגלים ומהמנגינה הנעימה בעוד שהבנות(בדרך כלל) יעדיפו לטפל בבובה, להאכיל אותה, לקלח אותה ובכלל לאמץ אותה כתינוקת משלהן.

יכולות ילד

לסיכום

חוץ מצעצועים מתאימים לגילאים השונים חשוב לציין שישנם עוד הרבה מאוד מוצרי תינוקות משלימים שמומלצים בכל בית, כמו למשל סט כסאות עץ חזקים ויציבים שמגיעים עם שולחן עץ בצבע ניטרלי המשמשים ללמידה ולמשחק, כך הקטנטנים מקבלים פינה משלהם שבה הם יוכלו להרגיש כמו הגדולים.

כמו כן ישנם מוצרים משלימים כמו מטבחי עץ מקסימים בגודל מתאים לילד שהפך להיות חלק מלמידה ולא תחת קטגוריית צעצועים משום שעל ידי הכרת המטבח הילדים יכולים לפתח מיומנויות של עצמאות לעתיד בכך שהם מכירים את האביזרים וממה עליהם להיות זהירים.

מוצרי תינוקות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא