חיפוש

מוצרי פרסום ושיווק: מהם המוצרים הקיימים ואיך בוחרים ביניהם?

מוצרי פרסום ושיווק, או מוצרי קד"ם, כפי שהם מכונים בקיצור, הם מוצרים בעלי חשיבות עליונה לטיפוח הקשרים עם הלקוחות של הארגון ועם העובדים, אבל הם גם מוצרים בעלי חשיבות עליונה לשיווק ופרסום העסק.

אלה מוצרים שכל אחד צריך ואוהב, שיש עליהם את המותג של הארגון ואת המסר העיקרי שאתם רוצים להעביר.

מוצרים אלה נישאים ממקום למקום, מונחים במקומות בולטים ונושאים איתם למרחקים את השם שלכם ושל הארגון שלכם.

 

גאדג'טים בתפקיד מוצרי שיווק ופרסום

גאדג'טים טובים הם מוצרים שוברי שוק. פשוט כי אי אפשר לעמוד בפניהם – הם מעוצבים, חדשניים, טכנולוגיים, אלגנטיים, ניתנים להדפסה ועיצוב אישי ובאופן כללי, הם תמיד מוצרים שכל אחד רוצה לקבל במתנה. אלה יכולים להיות גאדג'טים מעולם הטכנולוגיה, למשרד, לבית או למטבח, אבל אם גם יש עליהם הדפס של הלוגו של הארגון שלכם, משפט השראה, או תמונה מהממת, הם הופכים למתנה המושלמת, שכל אחד היה רוצה לקחת איתו הביתה.

אלה יכולים להיות גאדג'טים קטנים ושימושיים, שאפשר לתלות על התיק עם טבעת של מחזיק מפתחות ואלה יכולים להיות גאדג'טים גדולים יותר, עם נוכחות, שאפשר להניח על שולחן המשרד ואז כל מי שנכנס רואה אותם ואת המסר השיווקי שלכם. יש שלל אופציות כגון קוביית לחץ לבין רדיו לשולחן משרדי, או כיסוי למצלמת מחשב, ערכות USB ועוד.

אילו גאדג'טים ניתן למצוא כיום?

 

דיסק און קי בשירות הארגון

הגאדג'ט המוביל בתחום מוצרי קד"ם הוא דיסק און קי, מכל הסיבות הנכונות:

–    הוא קטן וקומפקטי ואפשר לקחת אותו לכל מקום

–    הוא שימושי בטירוף ואפשר לשמור עליו את כל מה שחשוב

–    הוא ניתן לעיצוב בשלל צורות וצבעים יצירתיים ולכן כולם אוהבים אותו

–    אפשר להדפיס עליו לוגו ולהפוך אותו למוצר שיווקי מהשורה הראשונה

–    הוא לא יקר ולכן מתאים כמעט לכל צורך

כל היתרונות האלה הופכים את הדיסק און קי למוצר קד"ם מושלם, שיכול לשרת היטב את צרכי השיווק והפרסום של העסק, או הארגון שלכם.

 

מטען נייד לקידום העסק

אם יש גאדג'ט אחד שתופס את המקום השני אחרי הדיסק און קי, זה בטח מטען נייד. פריט שימושי ונחוץ מאין כמוהו, שבאמת יכול להיות שימושי לכל אחד.

הטבעה של לוגו החברה על המטען הופכת אותו באופן מיידי לנציג שלכם בתפוצות ואתם מרוויחים מכל הכיוונים – גם פרסום ושיווק וגם מתנה שווה במיוחד, שתייצר עבורכם לויאליות אצל מי שקיבל אותה.

 

מוצרי טקסטיל שיווקיים

אם נעזוב לרגע את הזירה הטכנולוגית, נוכל לראות כי מוצרי טקסטיל שונים משמשים בצורה אפקטיבית מאוד בתחום השיווק והפרסום.

הם שימושיים ויפים, קל להדפיס עליהם, אפשר לבחור בין הדפסה ורקמה, יש אינספור עיצובים, מוצרים, צבעים ורעיונות יצירתיים, שיכולים להפוך למוצרי פרסום ושיווק, שיהיה לכם כיף לחלק.

מבין שלל האפשרויות ניתן למצוא ציפיות לכרית, מגבות חוף, חולצות, כובעים, ועוד אינספור פריטים, שיכולים להפוך בן רגע לשגרירים שלכם אי שם בחוץ.

 

הפקות דפוס לצרכי פרסום ושיווק

הפקות דפוס הפכו שם נרדף למוצרי שיווק ופרסום, או מוצרי קד"ם שימושיים.

בין היתר אפשר למצוא בקטגוריה הזאת מחברות מעוצבות, יומנים, קוביות ממו, דפי ממו, לוחות שנה ועוד אינספור מוצרים, שהפכו שם נרדף למוצרי קידום מכירות.

אתם יכולים להשתמש בהם בתור מתנות לעובדים, מתנות ללקוחות, או לחלק אותם לצרכי פרסום בכל מקום שנראה לכם מתאים.

המוצרים האלה לעולם לא מתיישנים, תמיד שימושיים וכל אחד ישמח לקבל אותם במתנה.

 

שיווק ופרסום עם מוצרי ספורט וכושר

אם יש לכם עסק שקשור לאורח חיים בריא, או שאתם רוצים לקדם את הנושא אצל העובדים והלקוחות שלכם, או אם אתם פשוט רוצים לחזק את התדמית של החברה שלכם בתור חברה איכותית, תורמת לאיכות הסביבה ולבריאות הציבור – זוהי הקטגוריה המושלמת עבורכם.

מוצרי ספורט וכושר הופכים מבוקשים יותר ככל שעולה המודעות לחשיבות הנושא הבריאות.

אי לכך ובהתאם לזאת, אתם יכולים לפרסם ולשווק את העסק שלכם בעזרת מוצרי כושר וספורט ממותגים, שיפיצו את הבשורה ויעבירו מסר ברור.

 

עטים לפרסום – צעד קטן שמביא אתכם למרחקים ארוכים

עטים משמשים לצרכי פרסום כבר עשרות שנים כנראה. אלה פריטים קטנים ושימושיים, שכל אחד צריך ושכמעט כל אחד מחזיק בכיס, או בתיק.

משום כך הם לעולם לא יוצאים מהאופנה, אפילו כשיש להם תחרות משמעותית עם כל הגאדג'טים המתוחכמים שאפשר למצוא בתחום. עטים לפרסום יכולים להיות יוקרתיים ויקרים, או פשוטים וזולים.

יחד עם זאת, הם צריכים להיות איכותיים, כדי שבאמת ישתמשו בהם וכדי שהם באמת ימלאו את התפקיד שלשמו קניתם אותם – לפרסם את הארגון שלכם.

עטים לפרסום מגיעים בשלל צבעים, גדלים וצורות, אפשר להדפיס או לחרוט עליהם כל מסר שיווקי שתרצו, לצד הלוגו שלכם. 

עטים לא משאירים הרבה מקום להתלבטות, כי הם גם זולים וקלי משקל ולכן קל ונוח להזמין אותם.

 

מוצרי קורונה לשיווק ופרסום

כל עוד הקורונה היא חלק בלתי נפרד מהחיים, למה שלא תשתמשו בה כדי לקדם את העסק שלכם?

בקבוקי אלכוג'ל ממותגים, או מסכות ממותגות ואפילו מדחום דיגיטלי ממותג, שכל מי שרואה אותו יכול לראות את הלוגו המודפס עליו ואת המסר השיווקי שלכם, שלוקח בחשבון גם את המשברים בחיים ויודע למנף אותם לטובתו.

בשורה התחתונה, מוצרי שיווק ופרסום יכולים להיות כל מה שתרצו. אתם רק צריכים לבחור מוצר המייצג במידה מתאימה את הערכים של הארגון שלכם, להטביע עליו לוגו ותמונה, או משפט השראה ואתם בכיוון הנכון. למגוון מוצרי פרסום ושיווק כדאי לבדוק באתר הזה https://ma-bali.com/category/מוצרי-פרסום-ושיווק

gift-4536515_640 (1)

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא