חיפוש

מזרון קשיח או קפיצי – מה אתם מעדיפים

שיחות שערכנו עם קולגות מהמשרד בימים האחרונים, גרמו לנו להבין שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2: אלו שמעדיפים לישון על מזרון קשיח ואלו שמעדיפים דווקא מזרון קפיצי. החלטנו לבדוק את העניין באופן מעמיק ולרכז את כל האינפורמציה החיונית בנושא, כדי להקל על מי שעדיין לא בחרו צד. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה איזה מזרון מבין השניים יעניק לכם את השינה הטובה ביותר.

 

בואו נכיר את שני סוגי המזרונים מקרוב

יכול להיות שגם אתם, כמונו, תוהים מה הוא המזרון הטוב ביותר שיאפשר לנו לישון הכי טוב שיש? אם כך, כדאי שתדעו שאתם צריכים להכיר תחילה את שני סוגי המזרונים, כדי שתוכלו להבין את ההשפעה שלהם על הגוף. נתחיל במזרון הקפיצי ונאמר כי מדובר במזרון שיכיל את הגוף שלכם.

כלומר, ברגע שתשכבו או תשבו עליו, הוא יתרכך מעט ויתאים את עצמו אליכם. המזרון הקשיח נחשב למזרון שאינו מקבל את צורת הגוף. כך שברגע שתשכבו עליו, אתם תרגישו כאילו אתם ישנים על פלטה יציבה.

מזרן קשיח או קפיצי

אתם ישנים רוב הזמן על הבטן? זה המזרון המתאים עבורכם ביותר

תעצמו לרגע את העיניים ותדמיינו שאתם נכנסים ממש ברגעים אלו אל מיטה חלומית. עכשיו, תסתכלו על התנוחה שבחרתם לשכב בה. אם בחרתם לשכב על הבטן, אתם צריכים לערוך בירור אודות מזרונים קשיחים. ראוי לציין כי יש לא מעט מזרונים במבצע בחנויות השונות, כך שכדאי שתערכו השוואת מחירים טרם הרכישה.

 

אתם ישנים רוב הזמן על הגב? כדאי שתבחרו במזרון הקפיצי

אם אתם ישנים רוב הזמן על הגב, כדאי שתבחרו במזרון קפיצי. שימו לב שהבחירה צריכה להיות במזרון רך באופן בינוני או רך מאוד. ישנה חשיבות גבוהה בבחירה של מזרון מסוג זה עבור מי ששוכבים על הגב. שכן, המזרון צריך "לקבל" פנימה את הכתף שלכם או את הישבן והכתפיים בזמן שהגוף נמצא במצב שכיבה. כך עמוד השדרה שלכם יהיה ישר ואתם לא תסבלו מכאבים מיותרים.

מזרן קשיח או קפיצי

הבחירה האיכותית – הבחירה הנכונה ביותר

אנחנו יכולים להרצות לכם עד מחר על סוגי המזרונים השונים, אבל זה לא מספיק. אתם צריכים להכיר בעובדה חשובה נוספת שתאפשר לכם לבחור את המזרון הטוב ביותר עבור הגוף שלכם. מדובר כמובן באיכות של המזרון. יש מגוון עצום של מזרונים קשיחים וקפיציים. אתם צריכים לערוך בירור ולבדוק כי מדובר במזרון שעומד בקריטריונים הבאים:

  1. עשוי מחומרים איכותיים
  2. אורטופדי
  3. חדש ולא הגיע מתצוגה

רק לאחר שתכירו בכל המידע הזה, תוכלו לבחור את המזרון שיאפשר לכם לישון טוב באמת.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את 2 סוגי המזרונים הנפוצים ואפשר לכם לדעת בקלות איזה מהשניים הוא המתאים ביותר עבורכם. לנו נותר רק לאחל לכם שתבחרו נכון ושתישנו טוב בלילה.

מזרן קשיח או קפיצי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא