חיפוש

מחיצות לשירותים במקומות ציבוריים

כל מקום ציבורי שמכבד את עצמו דואג לשירותים נוחים למבקרים בו. חדר שירותים ציבורי יכול להיות מעוצב בסטייל מעורר השראה. מחיצות לשירותים מהוות פתרון יעיל לשמירה על פרטיות בשירותים כאשר שטח חדרי השירותים הוא לא מספיק גדול. קיימות מגוון סיבות להתקנת מחיצות לשירותים. אם אתם מעוניינים לייעל את חדר השירותים במשרד שלכם, יתכן ומחיצות לשירותים יהפכו את חדר השירותים למרווח יותר.

למה צריך מחיצות לשירותים?

לא כל אחד מבין למה צריך מחיצות לשירותים, למה לא ניתן לבנות חדרי שירותים עם קירות מבודדים כמו שהיה מקובל פעם? אז יש לכך כמה סיבות מובילות.

מחיצות שירותים

ניצול שטח מקסימלי

פעמים רבות השטח המיועד לחדר השירותים הוא לא מספיק גדול במיוחד לא כאשר עולה צורך לשלב בשטח המוקצב מספר חדרי שירותים. שילוב מחיצות לשירותים נותן מענה מושלם לבעיית השטח. במקום שיכלו לבנות בו רק 2 חדרי שירותים באמצעות הבנייה המיתולוגית, ניתן לשלב מחיצות לשירותים ולהנות משלושה חדרי שירותים פרטיים ומנוצלים היטב.

 

אוורור קל יותר

חדר השירותים הוא חדר שחייבים לדאוג שתהיה בו תחלופת אוויר גבוהה. לא תמיד ניתן להתקין בכל חדר שירותים חלון לאוורור ולא תמיד ניתן לאוורר בקלות חדרי שירותים כאלו. כאשר יש מחיצות להפרדה, כל האוורור הופך לקל יותר. מספיק להתקין ונטה רבת עוצמה בחדר ולדאוג לשילוב חלון לכניסת אוויר נקי.

 

פרקטי יותר

נקיון מחיצות שירותים הוא אפשרי יותר מאשר ניקיון קירות שירותים במבנים ציבוריים. המחיצה מורכבת בדרך כלל מחומר פרקטי וקל לניקוי (H.P.L). מדובר בחומר עמיד לאחוזי לחות גבוהים וניתן לנקות אותו ללא הגבלה בשימוש בחומרי ניקוי רטובים.

 

קל להרכבה

מחיצות לשירותים הן קלות להרכבה ומי שנזקק לבצע שיפוץ דחוף בחדר השירותים בבעלותו, יכול להנות מהרכבת מחיצות כאלו תוך זמן קצר, מבלי לבזבז זמן יקר על ההרכבה עצמה.

 

תחושת מרחב

מחיצות כאלו מקנות תחושת מרחב כאילו שחלל חדר השירותים הוא גדול ומרווח למרות שהוא מחולק לתאים אישיים ופרטיים. ניתן גם לשלוט על גווני המחיצות וכך להוסיף לחלל אלמנט עיצובי מעורר השראה.

 

מחיצות לשירותים במגוון סגנונות

תוכלו לבחור את צבע המחיצה ואת סגנון העיצוב שהמחיצה תיצור בחלל השירותים. כפי שסיכמנו כאן, ניתן לראות כי מחיצות לשירותים הן יעילות ונותנות פתרון מושלם כאשר חלל השירותים הוא לא מספיק גדול או כאשר יש רצון לעיצוב שובר שגרה בחלל השירותים. ראינו כי קיימים מגוון יתרונות לשימוש במחיצות דווקא, הן פרקטיות יותר, קלות לניקוי, קלות להרכבה והתקנה וכו'.

 

לסיכום

כפי שסיכמנו כאן ניתן לראות כי קיימים מגוון יתרונות למחיצות לשירותים. כאשר אתם מבצעים הזמנה של מחיצות כאלו, חשוב לרכוש מחיצות מחומר איכותי שיחזיק לכם מעמד לאורך השנים. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם עם מחיצות עשויות מחומר לא מספיק איכותי ופרקטי…

מחיצות שירותים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא