חיפוש

מה המחיר להזמנת קוסם לילדים במרכז?

אחד הדברים שהכי חשובים למי שמזמין הופעה מכל סוג וכמובן גם הופעה של קוסם, הוא מה המחיר של הופעה שכזאת. מופע קסמים לילדים ליום הולדת או לאירוע אחר, יכול להקפיץ את האירוע לגבהים חדשים, אבל גם לעלות לא מעט. הכנו לכם מדריך שבו נפרט על המחירים של קוסמים במרכז ולאיזה סכומים אתם צריכים לצפות.

 

איך תדעו לבחור קוסם מקצועי?

קוסם מקצועי הוא כזה שדואג לבצע את המופע באירוע שלכם בצורה הטובה ביותר בכל מצב. אפשר לדעת שקוסם הוא מקצועי אם הוא שקוף לגבי השירותים שהוא מספק ולגבי המחירים שלהם. לדוגמה, אצל אופק הקוסם – מחירים של הופעות מפורסמים בדף הבית של אתר האינטרנט שלו.

בנוסף לכך, ותק בתחום הוא דרך מצוינת לדעת שעומד מולכם קוסם מקצועי ולא חובבן. כמו כן, כדאי לחפש ביקורות על הקוסם שבו אתם מתעניינים באתרי האינטרנט השונים.

 

מחירים של הופעת קסמים ביום הולדת או באירוע אחר

הופעת קסמים מלאה של קוסם מקצועי במרכז הארץ עולה בממוצע בין 1,200 שקלים ל-2,400 שקלים. מחירים אלה הם מחירי הבסיס של הופעת קסמים. המחיר המדויק נקבע לפני מספר קריטריונים שעליהם נפרט בפסקאות הבאות. למחיר בסיסי זה יכולות להתווסף תוספות מחיר מסוימות.

הזמנה של קוסם מאזור מרוחק מוסיפה תשלום של בין 100 ל-400 שקלים. בנוסף לכך, הפעלות נוספות שעורך הקוסם, כמו הפעלת בלונים או עמדת איפור, יעלו עוד כמה מאות שקלים נוספים.

 

מה משפיע על המחיר של ההופעה במרכז הארץ?

בעבר קוסמים רבים הגיעו אל יום ההולדת לצורך ההופעה בלבד. כיום רוב הקוסמים מוכרים רק חבילות שלמות של ימי הולדת או אירועים. חבילה שלמה כוללת גם את ההפעלה של כל יום ההולדת, דבר שלוקח בדרך כלל כשעתיים. דבר זה השפיע על המחיר של ההופעה והעלה אותה. גורמים נוספים שמשפיעים על המחיר הם מידת הוותק והפרסום של הקוסם, המרחק שעליו לנסוע אל ההופעה, ותוספות נוספות שעליהם מוסיפים עוד עלויות.

 

איך אפשר להוזיל את עלות ההופעה של קוסם?

אחת הדרכים המקובלות להוזלת העלות של ההופעה להורי הילדים, היא לחגוג יום הולדת משותף של שני ילדים בבת אחת. בדרך כלל אין הבדל במחיר של ההופעה כשמדובר על מסיבת יום הולדת אחת או שתיים. אמנם באירוע כזה, הילד שלכם יצטרך לחלוק את "התהילה" עם ילד נוסף, אך אין ספק שכלכלית זה משתלם.

 

מחירים ממוצעים של הופעת קסמים במרכז – סיכום

מופע של קוסם מקצועי ליום הולדת לילדים במרכז עולה בדרך כלל בין  1,000-2,000 ₪. המחיר של ההופעה מושפע מגורמים רבים כמו הקוסם עצמו, המרחק שעליו לנסוע ומידת הוותק שלו במקצוע. בנוסף לכך, ישנן תוספות ליום הולדת שגם הן עולות כמה מאות שקלים כל אחת.

מה המחיר להזמנת קוסם לילדים במרכז?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אירוע חברה מושלם
איך לתכנן אירוע חברה מושלם

העובדים שלכם נותנים מעצמם הרבה בימי העבודה, משקיעים זמן אנרגיה ומסירות רבה למשימות שלהם ואוהבים לבוא לעבודה – וחשוב לגרום לזה להמשיך כך. דרך מעולה

קרא עוד »