חיפוש

מחפשים משרד חדש? אלה המקומות הכי מומלצים

עסק חדש דורש תשומת לב רבה ותכנון לפרטים הקטנים. אך קריטריון אחד הוא מרכזי בהחלט בעת הקמת עסק חדש ומשפיע על הצלחתו של העסק למשך שנים קדימה – מיקום. הצלחת משרד תקום ותיפול על מיקומו; מיקום עשוי למשוך לקוחות רציניים ועובדים מעולים, ולהפך. איך נדע לבחור את המיקום הטוב ביותר עבור המשרד החדש, ואיפה מומלץ להקים משרד חדש כיום? 

 

פארק עסקים

אחד מהמיקומים המומלצים ביותר עבור הקמת משרד היא בתוך קומפלקס עסקים מוכן, שיאפשר לעסק שלכם לקבל חשיפה מידית ונופח של רצינות עסקית בקרב הלקוחות. כאשר העסק מצוי במקום מבודד או מקום שלא נוהג להיות בעל אופי עסקי, זהו מתכון לכישלון. לכן, הקפידו לבחור סביבה עסקית שתהווה רוח גבית למשרד החדש, ותגרום לאנשים לסמוך על רצינות המשרד ולרצות להימנות על קהל לקוחותיו.

ישנם מספר פארקים המיועדים לעסקים ברחבי הארץ. לדוגמא, פארק עסקים גב-ים רעננה, מציע מרכז משרדים בעל אווירה חדשנית, צעירה ודינאמית, כזו שרוצים לקחת בה חלק – וכל הטוב המדובר ממוקם במיקום מרכזי ואטרקטיבי. מדובר בפרויקט יוקרתי שמהווה המקום המושלם להקמת משרד, שימשוך קהל יעד מדויק עבור העסק שלכם.

דבר חשוב נוסף לבדוק בעת בחירת המיקום לעסק שלכם, הינו חניה. חניה היא קריטריון חשוב מאוד, עבור לקוחות ועבור עובדים פוטנציאליים. בייחוד באזורי המרכז, אנשים נוטים לבחור את המקומות מהם יקבלו שירותים על פי נוחות ההגעה למקום. פארק עסקים בדרך כלל מוקם כמקום המתוכנן מבעוד מועד כדי לאכלס עסקים רבים, וכפועל יוצא מכיל חניה. זה בדיוק המצב בפארק עסקים גב-ים רעננה, השופע חניה למען נוחות מרבית.

 

מגדל משרדים

על אותם ערכים אשר נסקרו לעיל, מגדל משרדים המורכב מכמה עסקים שונים עשוי להוות עבורכם מיקום יעיל לעסק שלכם. בחרו במקום מרכזי על מנת שללקוחותיכם יהיה נוח להגיע אליו, וכזכור הקפידו על גישה נוחה כגון חניה. מגדלי משרדים נוטים להיות גדולים ומרשימים, דבר אשר ישדר ללקוחותיכם רצינות, אחריות ויוקרה. כך, תוכלו להזמין לקוחות מכל סוג להתארח במשרדכם ולהשרות עליהם אווירה נינוחה המשדרת עסקיות.

 

טיפ נוסף

בין אם בחרתם להקים משרדכם בפארק עסקים, מגדל משרדים או במיקום אחר – במידה והחלטתם לשכור את המשרד ולא לרכושו, מומלץ לבחור נכס נדלן שניתן לשפץ ולשנות, על מנת להתאים את החלל החדש שלכם לאווירה המדויקת שאתם רוצים עבור העסק שלכם. כמו כן, הקפידו לבדוק אם המקום נגיש לנכים, דבר הנדרש מאוד ואף מוערך במשרדים ועסקים.

 

סיכום

כאשר אתם עומדים בפני הקמת משרד חדש, הדבר הראשון לבחירה הוא המיקום. הקפידו להתעכב על שלב זה ולהשקיע בו, שכן הוא ראשון במעלה. עקבו אחרי הטיפים המופיעים מעלה ואל תתפשרו על מיקום העסק, על האווירה במקום בו בחרתם ועל המאפיינים הנוספים שיש באזור כגון חניה, גישה נוחה לרכבים, אווירה יוקרתית וכדומה.

משרד חדש המקומות המומלצים ביותר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא