חיפוש

מחפשים עבודה? יש לנו אתר בשבילכם

תקופת הקורונה הובילה לכך שרבים מצאו את עצמם ללא עבודה. בעקבות העלייה המשמעותית במספר המובטלים ברחבי הארץ, החלטנו לצאת ולבדוק בסדרת מדריכים שתעסוק בנושא את כל הפרטים שמחפשי העבודה צריכים לדעת. מדריך זה הוא ה – 2 במספר והוא יציג בפניכם את האתר שיאפשר לכם למצוא עבודה במהירות וללא מאמץ. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו להגיע לעבודה שתמיד חלמתם עליה.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שהתייעצנו עם גורמים שמבינים דבר או שניים בחיפוש עבודה. מדובר בעצם באנשים שעברו את ההליך לאחרונה ומצאו את עבודה החלומות שלהם. כדי שנוכל להגיע אליהם, כתבנו פוסט ברחבי הפייסבוק וביקשנו מאנשים שעונים על דרישה זו ליצור עמנו קשר ולציין בפנינו איך הם הגיעו אל העבודה הזו.

לא ציפינו שנקבל רוב של תגובות שיציגו בפנינו אתר מסוים, אבל כך היה. שכן, מרבית הגולשים המליצו על אתר EXPOINT וציינו שהוא אפשר להם למצוא עבודה במהירות. הדבר גרם לנו להבין שיש פה נוסחה מנצחת שכולם צריכים להכיר. לכן, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי.

 

תכירו את EXPOINT

אז למקרה שזה לא היה לגמרי ברור, מדובר באתר דרושים שמאפשר לכל אחד למצוא את העובדה המתאימה לו ביותר. כדי להגיע אל האתר, ניתן לכתוב את שמו בשורת החיפוש בגוגל. אתם מוזמנים גם על הדרך, לקרוא את חוות הדעת שגולשים כתבו בלשונית הביקורות של גוגל על אתר זה. כך תוכלו להיווכח כי אכן מדובר באתר איכותי ומתקדם.

 

איך אפשר למצוא עבודה באתר?

שאלנו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך איך הם מצאו את העבודה שלהם. לדבריהם, מדובר בהליך פשוט מאוד שכל אחד יכול לעשות, גם מי שלא ממש מבין במחשבים באופן מעמיק. הם הסבירו לנו שלב אחר שלב את אופן מציאת המשרת המתאימות וזה הולך כך:

  • בשלב הראשון עליכם להזין בעמוד הבית את שם התפקיד שבו אתם מעוניינים
  • בשלב השני עליכם להזין את המיקום שבו אתם רוצים לעבוד
  • בשלב השלישי אתם צריכים ללחוץ על כפתור החיפוש
  • בשלב הרביעי אתם מוצאים מגוון רחב של משרות ושולחים את קורות החיים שלכם אל אלו המתאימות ביותר

 

תכינו את קורות החיים שלכם מראש

חשוב לציין כי רגע לפני שתיכנסו אל האתר, אתם צריכים שיהיה לכם קובץ קורות חיים מוכן מראש. שכן, כך תוכלו מיד למצוא את המשרות המתאימות לכם ולשלוח הצעה. גורמים רבים ציינו בפנינו שהמשרות נחטפות. כך שבערב אחד הם השאירו את המשרה שתמתין להם בדפדפן, וביום שלמחרת, המשרה כבר אוישה. אז אל תשקטו על השמרים וצאו לחפש את המשרה הבאה שלכם כשאתם מוכנים מראש.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת על חיפוש עבודה באופן הטוב ביותר. מאחלים לכם בהצלחה בתחום!

בית קפה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא