חיפוש

מסעדות מומלצות נתניה – כל המקומות הכי טובים

אנשים שמבינים עניין באוכל יודעים שתמיד צריך לבדוק פרטים מראש אודות מקומות מומלצים לאכול בהם רגע לפני שמתיישבים במסעדה. הרי בירור מקדים יאפשר לדעת בוודאות שמדובר במקום שיקלע לטעם שלכם ויגיש מנות שהן לא רק מומלצות, אלא גם עשויות מחומרי גלם איכותיים. כדי להקל עליכם במציאת המקומות הטובים ביותר לאכול בהם ברחבי הארץ, יצאנו לבדוק בסדרת מדריכים מקיפה את המקומות הכי טובים שיש. במדריך זה נתמקד במסעדות המומלצות בנתניה. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות שיאפשרו לכם לבחור נכון.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את המסעדות המומלצות ביותר בנתניה, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי הוא ה – 11 במספר. שכן, עד כה, סקרנו ערים גדולות ומושבים שנמצאים מדרומית למרכז הארץ. בימים האחרונים קיבלנו פניות רבות מצד גולשים שביקשו לדעת פרטים אודות מסעדות בנתניה והסביבה. כשראינו שמדובר במספר רב של הודעות מצד אנשים שונים, הבנו כי יש צורך בכתיבת מדריך מידי בנושא. אם כתבתם לנו הודעה פרטית בנושא לאחרונה, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי מוקדש לכם.

 

תכירו את המסעדה ה – 1 המומלצת ביותר בנתניה: פראטלי

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים במסעדה טובה ביותר באזור, כדאי שתכירו את פראטלי שנמצאת במרכז סנטר פולג בעיר. היא נחשבת לאחת מתוך 5 מסעדות מומלצות נתניה זאת לפי דירוג של מומחים בתחום הקולינריה ביקרו בעיר. אנחנו ביקרנו במקום לא מזמן ונהנינו ממגוון רחב של מטעמים איטלקיים, למשל:

  • פיצות מכל מיני סוגים
  • פסטות ברטבים שונים
  • רביולי ועוד

אם אתם מגיעים בקרוב אל נתניה כדאי שתעצרו לארוחה חלבית בסנטר פולג.

 

תכירו את המסעדה ה – 2 המומלצת ביותר בנתניה: BP ביסטרו

המסעדה הזו מתאימה למי מכם ששומרים על כשרות (וגם מי שלא כמובן). היא נמצאת בתחנת דלק במחלף נתניה. אל תיתנו למיקום להטעות אתכם – היא נחשבת לאחת המסעדות הטובות ביותר בעיר. המסעדה מגישה מגוון רחב של מנות בשריות כמו למשל נתחי אסאדו והמבורגרים. בנוסף מוגש במסעדה גם חומוס ושווארמה, כך שכל אחד יכול לבחור את המנות המתאימות לו באותו רגע.

 

בחירה נכונה במסעדה בנתניה

ברגע שאתם בוחרים במסעדה נכונה ומומלצת, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים מנה איכותית שתאפשר לכם לא רק ליהנות ממנה באותו רגע, אלא גם לאחר מכן. סדרת המדריכים הנוכחית נכתבה לאחר ששמענו על לא מעט מקרים שבהם אירעו קלקולי קיבה לאנשים שהגיעו אל מסעדות אקראיות (לא בנתניה, אלא בכלל ברחבי הארץ) וגילו לאחר מכן שהם סובלים מעיוותים בקיבה וכאבי בטן.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 2 המסעדות המומלצות ביותר בנתניה שאתם צריכים להגיע אליהם בקרוב. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, אתם צריכים לבחור את זו המתאימה לכם ביותר.

נתניה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא