חיפוש

מסתבך בניהול האתר? יש מי שיעזור לך!

בניתם אתר אינטרנט חדש לעסק ואתם תקועים עם הניהול שלו? אתם ממש לא לבד. ההבנה שבשנת 2023 מי שלא נמצא ברשת פשוט לא קיים, דחקה כמעט את כל בעלי העסקים לבנות לעסק שלהם אתר אינטרנט מושקע. הבעיה היא שרוב האנשים לא מבינים שאתר אינטרנט הוא יצור דינמי שצריך כל הזמן טיפול ותחזוקה.

טיפול ותחזוקה דורשים כמובן ידע מקצועי והבנה של איך הדברים עובדים מאחורי הקלעים, ואת זה ברור שאין לרובנו אלא רק לאנשי המקצוע. אם גם אתם השקעתם בבניית אתר אינטרנט לעסק שלכם אבל אתם לא ממש מצליחים להתמודד איתו, הגעתם למקום הנכון! נספר לכם כאן היום מי יכול לעזור לכם, ואיך!

 

אחסון אתרים והחשיבות שלו

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בתחום קשורה לעולם של אחסון אתרים. הרבה מאוד אנשים חושבים בטעות שכל המידע שעולה לאתר האינטרנט שלהם מרחף לו במקום מסוים. הם לא מבינים שהמידע הזה שכולל טקסטים, תמונות, ווידיאו, חייב לשבת ולהיות מאוחסן במקום מסוים, ממש כמו שקבצים שיש לכם על המחשב או על המכשיר הסלולרי שלכם מאוחסנים במקום מסוים.

השרת הזה שבו יושב כל המידע אחראי גם על ההרצה השוטפת של האתר שלכם ועל זה שמי שגולש בו יהנה מחוויית גלישה חלקה. הרבה פעמים בחירה שגויה בשרת אחסון לא מתאים 'תוקעת' את הגלישה באתר, מה שמבריח ממנו גולשים ופוגע בדירוג שלו. פרטים נוספים תוכלו למצוא בלינק הזה אחסון אתרים לעסקים קטנים.

אחסון אתר וורדפרס

איך נבחר שרת אחסון אתרים נכון?

כאשר אתם ניגשים לבחור שרת אחסון אתרים עבור אתר האינטרנט שלכם, חשוב שיהיו לכם בראש כמה פרמטרים משמעותיים. הפרמטר הראשון הוא כמובן התקציב שלכם. הפרמטר השני צריך להיות רמת אבטחת המידע ששרת האחסון מציע. הפרמטר השלישי צריך להיות מהירות הגלישה ששרת האחסון מציע.

הפרמטר הרביעי צריך להיות רמת הזמינות והנגישות של החברה שמפעילה את שרת האחסון. אם האתר שלכם נבנה בעזרת פלטפורמת וורדפרס, כדאי שתדעו שיש התמחות של חלק מהשרתים בתחום של אחסון אתר וורדפרס.

אחסון אתר וורדפרס

למה צריך להיעזר באנשי מקצוע?

לא מעט אנשים, כמו רוב הישראלים הטובים, לא חושבים שהם צריכים עזרה מקצועית בתחום הזה. הם בטוחים שהם יסתדרו לבד, ומקסימום יבקשו קצת עזרה מהבן של השכן שלומד מחשבים בתיכון.

אבל חשוב מאוד להבין שהעולם של אתרי האינטרנט הוא עולם תוכן מקצועי שלם, ואם לא תיעזרו באיש מקצוע האתר שלכם יראה בהתאם. אל תנסו לעשות הכל לבד, בדיוק כמו שאתם לא מנסים לתקן את המכונית שלכם לבד או לנסות לנתח את חיית המחמד שלכם לבד.

 

סיכום

בניית אתר אינטרנט היא צעד חשוב ברמה העסקית, אבל חשוב לא פחות לנהל ולתפעל אותו באופן שוטף. אנו ממליצים בחום להיעזר באנשי מקצוע, זו השקעה שתביא לרווח גדול.

אחסון אתר וורדפרס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא