חיפוש

מעבר דירה עם כלב – איך תעשו את זה נכון

מעבר דירה זה עניין לא פשוט עבור כל אחד. שכן, מדובר בהליך שמצריך ארגונים רבים. החל משלב האריזות, בירור אחר הובלה מומלצת ולאחר מכן כמובן, ביצוע ההובלה ופירוק הארגזים. כל אלו מצריכים היכרות מעמיקה עם התחום, כדי שיהיה אפשר לבצע את מעבר הדירה במקסימום נוחות. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק איך תוכלו לעבור את מעבר עם כלב על הצד הטוב ביותר. אז אם יש לכם חבר על ארבע בבית, זה הזמן לקרוא את הפרטים שיקלו על שניכם במעבר.

 

תכירו קודם כל את מי שעזרו לנו להבין איך עושים את זה

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים בנוגע למעבר דירה עם הכלב שלכם, עליכם לדעת כי כתבנו את המדריך הנוכחי תוך ליווי מצד אנשים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר ברווקים, זוגות ומשפחות שביצעו מעבר דירה לאחרונה עם הכלב (או הכלבים) שלהם. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו סקר בקבוצה של חובבי כלבים וביקשנו לדעת – איך עושים את זה? להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 50 תגובות שאפשרו לנו לדעת איך אפשר לבצע את ההובלה מבלי להשתגע. ריכזנו את כל המידע למדריך אחד וכל המידע יופיע ממש כאן ועכשיו.

 

מעבר דירה עם כלב – השלב ה – 1 שיאפשר לכם לעשות את זה נכון

אם אתם מתכננים לעבור דירה בקרוב, אתם צריכים קודם כל, לפני הכול, לצאת עם הכלב שלכם אל הדירה החדשה. שכן, חשוב מאוד שהוא יכיר אותה מקרוב וידע שהוא צפוי לעבור למקום חדש. מי שעוברים עם הכלב שלהם באופן מידי מבלי להראות לו את הדירה תחילה, עשויים לגלות שהכלב יפתח חרדה מהמקום החדש. אם מסיבה כלשהי אין לכם אפשרות ללכת עם הכלב לדירה החדשה או אם תרצו הנחיות מפורטות בנושא, כדאי שתיכנסו אל הקישור הבא: https://sopick.co.il/%D7%94%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%AA%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91.

 

מעבר דירה עם כלב – השלב ה – 2 שיאפשר לכם לעשות את זה נכון

בשלב ה – 2 אתם צריכים להתחיל לארוז את כל הדברים שלא קשורים לכלב שלכם. חשוב מאוד שהוא ירגיש בבית עד הרגע האחרון שבו אתם עוזבים. ההמלצה היא לארוז את הצעצועים וכל הדברים שלו רק ביום המעבר עצמו ולא קודם לכן.

 

מעבר דירה עם כלב – השלב ה – 3 שיאפשר לכם לעשות את זה נכון

השלב ה – 3 נוגע ליום ההעברה עצמו. ההמלצה של המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך היא להעביר את הכלב לפנסיון או מקום שהוא מכיר ביום ההעברה. אם יש לכם אפשרות, תשאירו אותו שם למשך יומיים – שלושה, כדי שתוכלו בינתיים לסדר את הבית החדש. לאחר שתסיימו, תצאו לאסוף אותו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לעבור את מעבר הדירה עם הכלב שלכם על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם בהצלחה!

סבל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »