חיפוש

מערכות בקרת כניסה לעסק שחובה שתכירו

מערכת בקרה לכניסה לעסק היא הדרך לוויסות של עובדים המגיעים אל מקום עבודתם.

המערכת מבוססת על טכנולוגיות שונות כמו זיהוי קולי, טביעת אצבע, כרטיס מגנטי, זיהוי פנים ועוד. 

 

מה תפקידה של מערכת בקרת כניסה

מערכת הבקרה מונעת כניסה של אנשים שלא אמורים להיות במקום העבודה. אפשרות של נעילת מפתח, אינה יעילה כי במהלך היום העובדים נעים ממקום למקום ברחבי המשרד. גם עלות של שומר במשרד יכולה ליקר את העלויות. גם לשומר מגיע הפסקות ויש לו שעות עבודה מסוימות. דבר המונע ממנו להיות במקום באופן רציף, ויכול ליצור מצב של חוסר נעימות מצד העובדים שהשומר ממתין לסיום עבודתם. כאשר הבינו שמפתחות ושומרים אינם יעילים ומשתלמים במיוחד, אנשים החלו לחפש פתרון אחר. הפתרון היה מערכות בקרת כניסה.

 

אילו מערכות בקרה יש כיום:

  • מערכת בקרת כניסה עצמאית – מערכת זו אינה צריכה חיבור למחשב ולא צריך להשתמש בתוכנה על מנת לנהל אותה. הוספה של המשתמשים נעשית על ידי מערכת הבקרה עצמה. מחירה של בקרה עצמאית בדרך כלל זול ופשוט להפעלה.
  • מערכת בקרת כניסה ממוחשבת – המערכת מתופעלת על ידיד מחשב. המערכת נותנת מידע שהוא מידי, מתועד, זמין, איכותי ואמיתי. בקרת כניסה ממוחשבת לא רק מאפשרת לקבל מידע אמיתי על גם מאפשרת הפקה מדויקת של דוחות. המערכת מאפשרת התראות בזמן אמת בכניסת אנשים לא מורשים. בעזרת המערכת ניתן לבדוק באופן פשוט את הגעה והעזיבה של עובד, גם מלפני שבוע. בחירה של מערכת הכניסה צריכה להבין את צרכיו של הלקוח.
  • מערכת בקרה מחוברת למערכות נוספות – ישנן מערכות בקרת כניסה מאוד מתקדמות שיכולו להתחבר למערכות נוספות. ניתן לחבר בין מערכות של בקרה לבין הרשת הפנימית במקום העבודה. ניתן גם לחבר לאינטרנט של החברה. בעזרת החיבור לרשת ולאינטרנט, המערכת תוכל למסור מידע מקי, על כניסה של עובדים לכל אגף. כך ניתן לבצע מעקב של העובדים הנכנסים לאגפים השונים בכל עת, וניתן לזהות מידע עבור אנשים שאינם חלק מהחברה ונכנסים מבחוץ לאזורים שאינם מורשים אליו במערכת הבקרה ניתן לנהל משתמשים ומאפשרת את היכולת לשלוט על אלפי משתמשים בו זמנית.

בחירה של מערכת הכניסה צריכה להבין את צרכיו של הלקוח. כאשר בוחרים מערכת כניסה, רצוי לבחון את גם את החלופה המתאימה ביותר. חשוב גם לבחון את השילוב של מערכות הבקרה עם מערכות נוספות כמו מצלמות אבטחה, אינטרקום ועוד.

 

לסיכום

כאשר אתם בוחרים מערכת בקרת כניסה, רצוי לבחור מערכת המתאימה לצרכים שלכם. כיום ישנן מערכות שונות ומגוונות. מערכות המתחברות למערכות אחרות, מערכות בעלי כניסה ממוחשבת, וגם מערכות של בקרה עצמית. מערכות בקרה המתחברת למערכות אחריות יכולה לפקח על האגפים בהם נמצאים העובדים. מערכות לבקרה עצמאית אינה צריכה חיבור למחשב ומערכת בקרה כניסה ממוחשבת מפשיטה את ההגעה והעזיבה של העובד.

 

מכשיר זיהוי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא