חיפוש

יש לך עסק? תכיר את החברה שתעשה לך סדר בפנסיה של העובדים

בעלי עסקים מתמודדים עם רשימה שכוללת משימות מרובות שצריכות להתבצע על בסיס יום יומי, כדי שניתן יהיה לתפעל את העסק על הצד הטוב ביותר. מדובר בעובדה שידועה לכם, אך לא בטוח שאתם מכירים בפתרונות השונים שמקלים על מורכבות זו.

מדריך זה עולה לאתר כחלק מסדרת מדריכים מקיפה שמציגה בכל פעם פתרון אחר. הפעם נכיר לכם את החברה שעושה סדר בפנסיה של העובדים, כדי שתוכלו להפחית משימה אחת מהרשימה הארוכה שבידיכם. הישארו כאן ותחסכו לעצמכם זמן ומאמץ.

 

הקדמה – תקנות הפיקוח של השירותים הפיננסיים

חשוב לציין תחילה את התקנות שבאות לידי ביטוי בעקבות הפיקוח של השירותים הפיננסיים. אלה נוגעות לקופות גמל ותשלומים לקופות גמר. הדבר נוגע למעסיקים שיש להם יותר מ – 9 עובדים בעסק. אלה חייבים לדווח על כספי ההפקדות לפנסיה של העובדים תוך שליחת קובץ שמועבר למשרד האוצר.

נדגיש שאי מסירת הדיווח או דיווח שגוי, עשוי להוביל לקבלת קנס כספי גבוה ובמקרים מסוימים הדבר עלול להוביל לתביעה בבית המשפט. כך שמדובר בעניין חשוב שצריך להתבצע באופן מדויק ובזמן המתאים. אתם כנראה מבינים בשלב זה שתוכלו להיות רגועים, משום שיש מי שיבצע את ההליך עבורכם.

עובדים

 

תכירו את המתפעל הפנסיוני

החברה שיכולה להקל על ההתנהלות שלכם נקראת באופן מקצועי כחברת תפעול פנסיוני למעסיקים. מדובר בגורם מקצועי מעניק שירותי תפעול בתחום כספי הפנסיה. הסתייעות מצד חברה זו תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שתדווחו על כספי הפנסיה בהתאם לחוק (שכן, נציגי החברה יעשו זאת עבורכם). לצד זאת, יתבצע גם מעקב אחר העברת הכספים והקליטה שלהם בחשבונות העובדים, כדי שניתן יהיה לדעת בוודאות שההפרשות הוזנו במערכת.

 

למה אתם צריכים להסתייע בחברה זו?

כאמור, הגורם המתפעל יבצע עבורכם את ההפרשות בהתאם לתקנות הפיקוח של השירותים הפנסיונים. עבודה משותפת עם חברה שכזו תפחית את העומס בכל הנוגע להתנהלות עם הפרשים אלו שידועה כמורכבת במיוחד.

שירותים פיננסיים

 

כך תגיעו לגורם מתפעל פנסיוני מומלץ

פנייה לגורם מתפעל שכזה מצריכה בירור נרחב ברחבי הרשת. שכן, אתם צפויים להאציל לחברה זו סמכויות בעלות משמעות גבוהה. נמליץ לבדוק תחילה את טיבן של חברות שונות, תוך קריאת חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל או באמצעות חיפוש אחר חוות דעת שפורסמו בפורומים של מעסיקים. שימו לב, עליכם לבדוק שהחברה הנבחרת עונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעלת ניסיון רב בתחום
  • עומדת ביעדים
  • ידועה ביחסי אנוש טובים

 

לסיכום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את החברה שתיקח לידיה את האחריות בכל הנוגע לשירותים הפנסיונים שקשורים לעובדיכם. בשלב זה אתם יודעים מה טיבה ולמה חשוב שתסתייעו בה. כעת נותר לכם רק להגיע לחברה הטובה ביותר בתחום וליהנות משקט נפשי וביטחון.

פעילות פנסיה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא