חיפוש

למה חשוב להתקין מצלמות אבטחה בעסק

הכותרת שלפניכם נראית מאוד ברורה, אך כמו שאנחנו יודעים בחיים, אנחנו צמיד רואים רק את קצה הקרחון ולא את כל מה שמתחת למים.

מכיסוי ביטוחי ועד לנחת המנהל, אלו הסיבות להתקין מצלמת אבטחה בעסק שלכם, וחלק מהסיבות כנראה שמעולם לא חלפו בראשכם.

 

מעקב אחרי מוצרים

כיום; כל עסק, כל חברה, כל חנות; עובדים עם חברת משלוחים. מצלמת אבטחה בעסק לא נועדה אך ורק לאתר פושעים, גנבים ואנשים לא אמינים. היא מאפשרת לנו לעקוב אחרי המוצרים שאנו שולחים, שאכן כל מוצר מגיע ונאסף על ידי השליח הנכון ומהן התחנות שעוברים בדרכן ליעד. למשל, חנות בגדים שעובדת עם חברת שליחויות דיל דליברי, תוכל להיעזר במצלמות אבטחה ולעדכן מידע במערכות המחשב לגבי משלוחים ללקוחות שונים באתר שלהם, כמו שעת הגעת השליח, שעת היציאה למשלוח שאלו יוכלו לעבור גם ללקוח. למעשה, מצלמת אבטחה היא עין נוספת שמסייעת לנו בהשלמת המידע.

 

מצלמת אבטחה כחלק ממערך

לרוב, מצלמת אבטחה תהווה רק חלק מאמצעי הביטחון שבעל עסק יפעיל בחנות שלו. ביחד עם מצלמת אבטחה, מגיעה גם תוכנה שמחוברת לשרת שמספק את כל תיעודי הצילום של המצלמה או מצלמות באותו העסק. ביחד עם מצלמת האבטחה תותקן גם מערכת אבטחה שתהיה מחוברת לאותו שרת. כיום, אפשר לסנכרן בין חיישני האזעקות למצלמות שסורקות את אזורן. לדוגמה, חברת ג'י אס מערכות מספקת שירותים אלו, כולל ליווי צמוד ותמיכה.

 

כיסוי ביטוחי

כעת, צריך לדבר על הסיבה הברורה להתקנת מצלמות אבטחה. תיעוד של מצלמת אבטחה, במהלך שוד או פגיעה בעסק (חס וחלילה), יכול להיות הגורם שיטה את הכף לטובתכם במהלך תביעה לקבלת פיצויים מביטוח העסק שלכם. כיום, יש ספק משבר אמון ספק פרוטוקול שמחייב להציג תיעוד שלא אתם ביצעתם את הנזק כדי למנוע הונאות ביטוח. מצלמות אבטחה הן מתווכות האמת.

 

מעקב אחרי סחורה

לצערנו, לא כל עסק יחזיק 100% עובדים נקיים כפיים. לעיתים, אפשר להיתקל בעובדים ש"משאילים" חלק מסחורת העסק בו עובדים. אם אי פעם נוצר לכם פער במלאי למרות שניהלתם מעקב צמוד, זו כנראה "עבדוה מבפנים". מצלמות אבטחה שומרות עליכם ועל העסק שלכם גם מפני האנשים שעובדים בו.

 

תמונת מצב

לא כל הסיבות הן נעימות. התקנת מצלמת אבטחה היא הודאה של בעל העסק שהוא לא יכול לפקוח את עיניו עליו 24 שעות ביממה. כל אזרח שמנהל עסק זכאי ללכת לישון בראש שקט שלא ייפגע קניינו ופרנסתו. מצלמות אבטחה הן הודאה בכך שהכל יכול לקרות, וגם אם אין איש במקום, יהיה תיעוד והסבר למתרחש. בין אם מדובר בניטור המוצרים שלכם וקבלת מידע או שמירה על מעצמכם מאלו שקרובים, מצלמות אבטחה מספקות הרתעה, תיעוד ושלווה פנימית שאתם מכוסים.

מצלמה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא