חיפוש

מצלמות אבטחה לבית פרטי – איפה כדאי להתקין אותן

שוקלים לרכוש מערכת מצלמות אבטחה לביתכם? מתלבטים במיקום ההתקנה?  לפניכם מדריך לבחירת מיקום בצורה הנכונה ביותר שתספק הגנה מיטבית לביתכם

ברכותיי, עשיתם את הצעד הנכון, קיבלתם החלטה לרכוש מצלמות אבטחה לביתכם. מה עכשיו? לפני הכול, לפני רגע הרכישה צריך להחליט איפה בדיוק אתם צריכים להתקין את המצלמות? הנתון הזה משפיע על מספר המצלמות שתקנו וסוג המצלמות ואלה משפיעים על מידת ההגנה שביתכם מקבל, לכן יש לשקול אותו בכובד ראש.

 

נקודות פריצה אופציונליות

אם פרצו לביתכם בעבר, אז קיימת אצלכם נקודת פריצה אופציונלית ראשונה. אם לא, אז נסו להיכנס לראשו של הפורץ האופציונלי – איך הייתם פורצים אתם לבית שלכם? סמנו את כל נקודות הפריצה האופציונליות בביתכם ואז התקדמו הלאה. מהי הדרך לגלות מהן אותן נקודות הפריצה האופציונליות? חשבו על נקודות הרגישות ביותר בבית שלכם, כמו חלונות ללא סורגים שקלים לפריצה, גדר גינה שניתן לעבור מעליה או דרכה וכדומה.

 

נקודות אסטרטגיות כלליות

ישנם מספר מקומות אסטרטגיים אשר מתאימים לתיאור של רוב הבתים. ראשית, דלת הכניסה הינה מהווה אחוז משמעותי מהפורצים חודרים דרך הדלת הראשית, כך שמצלמת אבטחה אשר מתצפתת על אזור הכניסה הינה הכרחית. בנוסף לכך, אם יש בביתכם דלת כניסה נוספת כמו דלת אחורית, כדי להתקין עליה מצלמה גם כן. כמו כן, אם הפורץ מנסה לחדור באמצעות חלון יהיה זה חלון שאינו פונה לרחוב בכדי להקטין את הסיכוי שלו להיתפס. לכן אם ברצונכם להתקין מצלמה ליד חלון, כדי שיהיה חלון אשר לא פונה אל הרחוב.

 

מה ישפיע על התצלום?

כאשר מקמים מצלמות אבטחה יש להתחשב במספר גורמים אשר ישפיעו על התוצר המוגמר. לדוגמא, גובה המצלמה משמעותי משתי סיבות מרכזיות. ראשית, ככל שהמצלמה יותר ממוקמת יותר גבוה כך היא פחות נגישה לפורץ והסיכוי שלה להשחתה הוא נמוך יותר. שנית, מיקום גבוה של המצלמה יאפשר כיסוי שטח רחב יותר של התצלום. עם זאת, יש לשים לב שלא להתקין את מצלמת האבטחה גבוה עד כדי כך שלא תוכלו לזהות את הפרטים הקטנים המתרחשים בזירה. זכרו, כי המטרה העיקרית היא להצליח לתפוס את הפושע במידה ומתרחש פשע, אם המצלמה תהיה רחוקה מידי ותוכלו לראות רק את התנועות ולא תצליחו לבצע זיהוי אז המטרה מתפספסת. מעבר לכך, בכדי להבטיח צילום איכותי עד כמה שאפשר השתדלו לוודא כי העדשה לא מכוונת כלפי מקור אור. מקור אור שמכוון ישירות אל העדשה עלול לסנוור אותה ולהרוס את התוצר.

לסיכום, בחירת מיקום מצלמת האבטחה הינו תהליך הטומן בחובו דקויות רבות הן מעולם הקרימינולוגיה והן מעולם הצילום. בכדי למקם את המצלמה במקום האידאלי, תמיד מומלץ להתייעץ עם מומחה שידע לתת לכם את ההכוונה הטובה ביותר.

מצלמת אבטחה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כלי גינה
6  כלי עבודה שימושיים

בין אם אתה גנן מושבע או חובב עשה זאת בעצמך, הכלים הנכונים חיוניים לפרויקטים מוצלחים של תחזוקת גינות ובנייה. הכלים הנכונים לא רק מקלים על

קרא עוד »
במה כרוכה בניית פרגולה?

בנייה של פרגולה מעץ זה לא עניין של מה בכך. לאחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של אנשים שחושבים אחרת ומנסים לבנות את הפרגולה באופן

קרא עוד »