חיפוש

מקדמות למס הכנסה בארה"ב

מס ההכנסה בארצות הברית, ה- IRS, מחייב את בעלי העסקים לשלם מיסים שנתיים, בהתאם לדוח המס השנתי של התאגידים להגיש בכל שנה העוקבת לשנת המס. עם זאת, נדרשים התאגידים והאזרחים לתשלום מקדמות רבעוני. תשלום המקדמות נעשה כמובן בהתאם לשיעור והערכת רמת ההכנסה השנתית הצפויה של העסק. כדי לפעול באופן חוקי ולעקוב אחרי הוראות המיסוי בארצות הברית, לפניכם הכל על מקדמות למס הכנסה בארה"ב.

 

השקעה ופעילות עסקית בארצות הברית – האם יש מיסוי?

על כל השקעה עסקית ופעילות עסקית בארצות הברית, גם אם לא מדובר בחברה אמריקאית אלא ישראלית שפועלת בארצות הברית – תידרשו לשלם מיסים לממשלת ארצות הברית, ויותר במדויק לרשות המיסים האמריקנית ה- IRS. בכל סיום של שנת מס ולמעשה בחודש אפריל בשנה העוקבת לשנת המס שהסתיימה, תידרשו להגיש דוח שנתי ל- IRS, שיפרט את כלל הפעילות העסקית שלכם, ההכנסות, ההוצאות, הזיכויים והניכויים, כדי שתוכל להתחשב רמת המס שעליכם לשלם על שנה זאת. לכל מה שחשוב לדעת על מיסוי באמריקה, היכנסו למסאמריקה.

 

מה הן מקדמות למס הכנסה בארצות הברית?

ה- IRS, אכן יגבה מכם את כמות המס המדויקת שיחשב בהתאם לדוח השנתי שתגישו בשנה העוקבת לשנת המס הקודמת, באפריל. ועם זאת, רשות המיסים לא מחכה לתשלום המיסים בשנה העוקבת, ויש למעשה לשלם מקדמות רבעוניות במהלך שנת המס עצמה, לפי רמת ההכנסות הצפויה של העסק. תשלום המקדמה הרבעוני, ייקבע על ידי רשות המיסים האמריקנית ובהתאם להערכת רמת הכנסת העסק והידע הקיים עליו.

 

מתי לא נצטרך לשלם מקדמות לתשלום מס ההכנסה?

לא כל חברה נדרשת לתשלום מס ההכנסה המשוער בשיטת המקדמות הרבעוניות, שכן ישנם קריטריונים שמזכים אתכם בפטור מתשלום מקדמות, למשל – עבור מי שהינו אזרח ארה"ב במשך שנת המס המלאה המדוברת, ושאין לו עבר של חובות מס, וכדומה.

 

מה הקנסות בגין אי דווח ותשלום לרשויות המס?

רשות המס, ה- IRS בארצות הברית ידועה כרשות המטילה סנקציות כבדות על אזרחים ועסקים זרים שפועלים בתחומי ארצות הברית ולא מדווחים על עסקיהם או משלמים את המיסים הנדרשים בזמן. עבור אי הגשה של הטפסים הנדרשים, אי דיווח ואי תשלום, יידרש המאחר לריבית של כ- 6 אחוז בכל שנה, וקנסות שונים ונוספים על כך.

 

לסיכום

פעילויות עסקיות והשקעות באמריקה, מחייבות אתכם גם להבין את המיסוי המוטל עליכם ואת הסנקציות השונות שייגררו בדיווח לא נכון או לא בעתו, כדי שתמנעו מבעיות מול מס ההכנסה האמריקני ה- IRS, ותזכו לחופש הפעולה העסקי המגיע לכם. לכן, יש צורך להגיש בכל סיום של שנת מס טופס דיווח שנתי לרשויות המס, שיקבע את כמות המס הנדרשת מכם. בנוסף על, יש להכיר את שיטת המקדמות, המחייבת אתכם לשלם מקדמה משוערת לסכום זה במהלך שנת המס עצמה ובכל רבעון.

דגל ארה"ב עם מס רשום עליו

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא