חיפוש

מקומות העבודה דואגים למשפחה

רוצים לדאוג לעובדים שלכם בתקופת הקיץ? באמצעות חברת אבן נייר ומספרים תוכלו להעניק לעובדים שלכם חוויה בלתי נשכחת בדמות קייטנות לילדי העובדים. כל הפרטים – במאמר הבא.

 

קייטנה לילדי העובדים – חלק מהותי משביעות הרצון של העובד

שעות העבודה הארוכות בעבודה מהוות אתגר לא קטן בעבור הורים, בעיקר בעת תקופת הקיץ. למעשה, במדינת ישראל עדיין אין הלימה בין חופשת הקיץ לבין חופשה של ההורים וכתוצאה מכך הורים רבים נאלצים להוציא סכומי כסף אדירים בעבור ילדיהם. יחד עם זאת, ניתן לראות כיצד יותר ויותר מקומות עבודה ברחבי הארץ מציעים הפעלה לילדי העובדים, כחלק מהדאגה למשפחתו של העובד וכן העלאה של שביעות רצונו. לכן, מדובר בפרמטר משמעותי ביותר אשר יכול להעניק לעובדים שקט נפשי כמו גם ידיעה ברורה כי ילדיהם נמצאים לצדם במשך היום, בעלות כספית מינימלית או בסבסוד מלא של מקום העבודה.

קייטנה לילדי העובדים – מה היא כוללת?

כיום, החברה המובילה בתחום היא ללא ספק חברת אבן נייר ומספרים אשר מאפשרת למקומות עבודה לקבל קייטנה ייחודית אשר מתאימה לילדים ובעלת תכנים עשירים הן בעבור הילדים והן בעבור ההורים, אשר יכולים לקחת חלק בפעילויות. הקייטנה אותה מפעילה החברה מנוהלת ע"י מדריכים מקצועיים אשר להם שנים של ניסיון בתחום, כאשר בכל עת יכולים להצטרף גם העובדים לפעילויות השונות אשר כוללות סדנאות, עבודות יצירה, קרנבל, מתקנים מתנפחים כמו גם משחקי גיבוש וחברה. חשוב לציין כי חברת אבן נייר ומספרים מציעה גם אפשרות לקיום של יום כיף בעבור ההורים וילדים במקום העבודה עצמו או מחוצה לו, כל זאת כאמור בהתאם לרצון של החברה וכן של העובדים. בכך, יוכלו העובדים לקבל שקט נפשי וידיעה ברורה כי ילדיהם מצויים בידיים הטובות ביותר, במרחק של נגיעה.

 

זכרו – על איכות לא מתפשרים, בוחרים רק באבן נייר ומספרים

על מנת שתוכלו לספק לעובדים שלכם חוויה טובה בזמן שהותם בעבודה, כמו גם להקל עליהם בזמן חופשת הקיץ הארוכה אין כל עוררין כי בחירה בחברת אבן ניר ומספריים היא הבחירה הטובה והאטרקטיבית ביותר אותה תוכלו לבצע, כל זאת בשל העובדה כי מדובר בחברה מובילה בתחומה אשר ברבות השנים שירתה בהצלחה יתרה מאות ארגונים מכל רחבי הארץ, ברמת שביעות גבוהה ביותר – כפי שעלה בסקרי שביעות רצון אותה ביצעה חברת אבן נייר ומספרים. לקבלת מידע נוסף בנוגע לקייטנות וימי כיף בעבור הילדים והעובדים אנו מזמינים אתכם להיכנס עוד היום לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.evenniar.co.il להשאיר פרטים מלאים ולאחר זמן קצר נציג מטעם החברה ישוב אליכם, כך שגם אתם תוכלו להצטרף למאות מקומות העבודה אשר קיבלו קייטנה איכותית ומדויקת אשר מותאמת בדיוק לתקציב ולצרכים. קדימה, למה אתם מחכים? שריינו את מקומכם בהקדם.

משחקי מים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא