חיפוש

3 מקרי רשלנות רפואית נפוצים בהם חייבים לפנות לעורך דין

מקרים של רשלנות רפואית בהריון, בניתוח או בטיפול שיניים, מחייבים התייעצות עם עורך דין שמכיר את התחום ובקיא בו.

במאמר הבא נסביר מה ההבדלים בין מקרי הרשלנות ומה בעצם עורך דין יכול וצריך לעשות.

רשלנות רפואית נידונה בין כתלי בית המשפט לפי דיני הנזיקין. בשביל להוכיח רשלנות רפואית, צריך קודם כל להוכיח נזק למטופל. בנוסף, יש להראות שהתנהגות הרופא סטתה מההתנהגות המקובלת ושהיא זו שגרמה לנזק. עם זאת, קיימים הבדלים בין מקרים שונים של רשלנות רפואית וכדאי לקחת אותם בחשבון.

החשיבות של התייעצות עם עורך דין

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לרכז את כל השאלות החשובות תחת קורת גג אחת. אם בוחרים עורך דין מקצועי ומכינים שיעורי בית כמו בעזרת מידע שיש באתרים כמו https://www.df-law.co.il, יש סיכוי גבוה יותר לקבלת ליווי משפטי אמין. כמו כן, זה בדיוק מה שעוזר להבין אילו מקרי רשלנות רפואית נפוצים יותר מאחרים ומה התפקיד של עורך דין מיומן בכל אחד ואחד מהם:

 

  1. רשלנות רפואית בהריון

רשלנות רפואית בהריון היא אחד המקרים הקשים ביותר שבהם נדרש עורך דין לטפל. הסיבה לכך היא שמלבד המורכבות הרפואית, אלו מקרים רגישים שמשפיעים על כל בני המשפחה. אבל בכל מקרה, חייבים לפנות אל עורך דין שמתמחה ברשלנות רפואית כדי לבדוק האם יש בכלל ביסוס לתיק והאם ניתן להוכיח אותו. במידה והתשובה חיובית, יכול להיות שכספי הפיצויים הם בדיוק אלו שיוציאו את המשפחה לדרך חדשה.

 

  1. רשלנות רפואית בניתוח

התפקיד של עורך דין מקצועי הוא לזהות את המאפיינים של רשלנות רפואית בכל מקרה שמונח לפניו. בשביל לעשות את זה בצורה מקצועית, עליו גם להביא בחשבון פסקי דין תקדימיים וחוות דעת של רופאים מומחים. ספציפית במקרים של רשלנות רפואית בניתוח, סביר להניח שעורך דין שמתמחה בדיני נזיקין יהיה פחות או יותר איש המקצוע היחיד שיידע במה להתמקד ואיך לנהל את התיק.

 

  1. רשלנות רפואית בטיפול שיניים

מקרים של רשלנות רפואית בטיפול שיניים נוטים להיות שכיחים יותר מכפי שנהוג לחשוב. מצד שני, לא כל מי שסבל מרשלנות רפואית אחרי טיפול שיניים אכן מצליח להצביע על הקשר בין הטיפול של הרופא לבין הנזק שנגרם. בנקודה הזו אמור להיכנס לתמונה עורך דין מיומן ומנוסה, שיש לו את הקשרים המתאימים עם רופאי שיניים אחרים. על בסיס קשרים כאלה, יכול להיות שיהיה קל יותר לנסח כתב תביעה משכנע ומנומק.

לסיכום, כדאי להתייעץ עם עורך דין כל פעם שמתעורר חשד למקרה של רשלנות רפואית. אבל ספציפית במקרים מורכבים כמו רשלנות רפואית בהריון, רשלנות רפואית בניתוח או רשלנות רפואית בטיפול שיניים, לשירותי עריכת דין כאלה יש ערך מוסף.

 

ספר חוקים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »