חיפוש

מרכז שיקום לכלבים – אילו טיפולים הכלב שלכם יכול לקבל

כלבים, בכל גיל ושלב בחייהם עלולים להיות קורבן למגוון מחלות ותסמינים מפתיעים, אבל גם לכאלו שניתן לצפות אותם מראש בהתאם לגיל. לכן, היות ואנחנו חיים בעידן מתקדם מבחינה טכנולוגית ובריאותית נוכל כבר עכשיו להתוודע לטיפולים המיוחדים שיכולים לסייע לכלב שלנו לחיות בנוח ולאורך זמן.

אולי תופתעו לשמוע אבל הכלב שלנו זקוק בדיוק לאותה מידה של טיפול בריאותי ושיקומי כמונו, אם לא יותר. כל כלב הוא בעל מבנה ייחודי וצריך ליווי בשיקום וטיפול רפואי, היות והוא אינו יכול לסייע לעצמו כלל, כפי שאנחנו יכולים. במיוחד לשם כך הוקם מרכז שיקום בתל אביב שמלווה כלבים מהרגע הראשון ועד לשיקום מלא, יחד עם הבעלים.

 

מהו מרכז שיקום לכלבים

בשנת 2015 הוקם ע"י בוני שאול פידו, שהוא מרכז שיקום לכלבים שנותן טיפולים וליווי לכלבים לאחר ניתוחים, פציעות, בעת זקנה וכך הלאה. המרכז הביא אתו לארץ טיפולים חדישים בתחום הידרותרפיה, אשר במסגרתם נראה כי הכלב משתקם במהרה ואף עושה זאת בצורה יותר טבעית ובריאה לגופו. כיום כבר וטרינרים רבים ממליצים על שיקום כלבים במסגרת טיפול הידרותרפי ופיזיותרפי ולכן המרכז בתל אביב מהווה נקודת משיכה גדולה עבור בעלי כלבים מכל הארץ.

 

אילו טיפולים המרכז מציע

 

הידרותרפיה לכלבים

טיפול הדגל של מרכז פידו הוא הידרותרפיה לכלבים בתל אביב. הידרותרפיה היא בעצם טיפול במים לכלבים, המתבצע בתוך בריכה מיוחדת או על הליכון בתוך מים. הסגולות של המים מאפשרות לכלב ללמוד יציבה, לחזק את שריריו, להוריד באחוז השומן וכך הלאה. הטיפול ניתן באופן נקודתי בהתאם לבעיה נתונה.במסגרת הידרותרפיה לכלבים ניתן לטפל בבעיות רבות כמו פריצת דיסק, השמנת יתר, דלקות ועוד.

 

פיזיותרפיה לכלבים

טיפול פיזיותרפי מוכר לנו כמובן, היות והוא ניתן גם לבני אדם. בעצם העיקרון זהה ומטפל במערכת התנועה של הכלב, אשר ניזוקה עקב פציעה, ניתוח וכדומה. במסגרת הטיפול תינתן תשומת לב ייחודית ונקודתית לאזור הבעייתי והכלב אף יקבל תרופות במידת הצורך. היות והכלב לא יכול לבצע פעולות אלו לבד בבית בלי עזרתנו או עזרת מטפל, ישנה חשיבות מאד גדולה להתמדה בטיפולים במרכז השיקום.

 

לסיכום

כלב שעבר ניתוח או פציעה כלשהי, נדרש בשיקום והוא לא יכול לבצע אותו ללא עזרה חיצונית. בעוד שתוכלו כמובן לקבל הנחיות מווטרינר כיצד לעבוד בבית עם הכלב, לא מעט אנשי מקצוע אלו גם ינחו אתכם, בצדק, לקחת את הכלב לטיפול מקצועי במרכז שיקום לכלב פידו.

במסגרת השיקום תאובחן הבעיה של הכלב, ולא רק התסמינים, וכך יותאם לו טיפול פיזיותרפי או הידרותרפי. הטיפולים יעזרו בהפחתת כאבים, שיקום מהיר, מניעת התפתחות דלקות שונות ועוד. במרכז תקבלו סיוע וליווי גם בתור בעלי הכלב, לאורך כל ההליך.

מרכז שיקום לכלבים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוכי בבית
4 טיפים לגידול תוכי בבית

בני האדם גידלו ציפורים מיוחדות כבר לפני אלפי שנים, ואם אנו מדברים על ציפורים מיוחדות, כמובן שתוכים נמצאים גבוה מאוד ברשימה. מדובר על ציפורים יפות

קרא עוד »