חיפוש

משחררים מהיומנים – הכל על האפליקציה לניהול תורים

יש לכם עסק קטן? יש לכם הרבה לקוחות? קודם כל תגידו תודה, עומס בעסק עדיף ממצב שבו העסק עומד ריק. אבל עדיין, אין ספק שתורות זה דבר מעצבן. אם אתם עדיין מנסים לנהל את העסק שלכם עם דפים או יומני נייר, הגיע הזמן שתתקדמו לשנת 2023.

כיום, בעשור השלישי של המאה ה- 21 אין שום סיבה שלא לנצל את יכולות המחשוב והטכנולוגיה המתקדמות שבידינו כדי לפתור את בעיית התורים, אחרי הכל הן כבר סייעו לנו לפתור בעיות קשות יותר. אז הכנו לכם כאן מדריך קצר שבו נכיר אפליקציה מעולה לניהול תורים. קדימה, מתחילים!

 

איך עובדת האפליקציה לניהול תורים?

אפליקציית ניהול התורים בעצם מאפשרת לכל אחד מן הלקוחות שלכם לקבוע לעצמו תור בעסק שלכם בכמה לחיצות על המסך של המכשיר הנייד שלו. הוא יכול לקבוע את היום והשעה שנוחים לו דרך האפליקציה, וגם לקבל תזכורות והתראות לפני שהתור מגיע.

אתם מהצד השני של האפליקציה תוכלו לראות את כל התור, מי אמור להגיע ומתי, ולהתכונן בהתאם. כך תוכלו לנהל את העומס בעסק, ולמנוע מצב של דאבל בוקינג או של חורים ריקים בלוח הזמנים שלכם. אם זה נשמע לכם מעניין, תוכלו להוריד כאן את האפליקציה להורדת האפליקציה לניהול תורים לחצו כאן.

איך עובדת האפליקציה לניהול תורים

מהן תכונות האפליקציה?

האפליקציה נוחה מאוד לניהול ולשימוש, ולא דורשת הרבה זמן של לימוד והתנסות, היא אינטואיטיבית מאוד. האפליקציה מאפשרת לא רק ניהול של הלקוחות, אלא גם של העובדים בעסק כך שתוכלו לראות את יומני העבודה שלהם. האפליקציה מאפשרת לכם להגדיר שירות מסוים, למשל תספורת, כמה זמן הוא לוקח, וכמה צריך לשלם עליו.

תוכלו גם להגדיר כמה אנשים יכולים להירשם בכל תור. למשל, אם יש לכם מספרה עם שני ספרים זמינים תוכלו להגדיר שבכל תור יכולים להירשם שני אנשים. אבל אם אחד הספרים שלכם נמצא היום בחופש, תוכלו להגדיר שרק אדם אחד יוכל להירשם לכל תור.

מהן תכונות האפליקציה

לאיזה עסקים האפליקציה מתאימה?

אפליקציית ניהול התורים מתאימה לכל אחד מן העסקים הקטנים שמקבל לקוחות על פי תור. כך למשל הוא מתאים לקוסמטיקאיות מסוגים שונים, מאפרות, מאמני כושר, מורים פרטיים, ואפילו לקליניקות ומרפאות שמקבלות מטופלים על פי תור קבוע מראש.

 

האם המידע באפליקציה מאובטח?

אחד החששות הגדולים של כולנו היום הוא מתקפות סייבר ופריצות של האקרים שמנסים לגנוב את המידע שלנו או של הלקוחות שלנו. חשוב שתדעו שאפליקציית ניהול התורים מאובטחת היטב ועומדת בתקנים מחמירים כדי שהפרטיות שלכם ושל הלקוחות שלכם תישמר ולא תיפגע.

 

סיכום

אם אתם בעלים של עסק קטן שמקבל לקוחות על פי תור, האפליקציה הזו יכולה לקדם אתכם בכמה צעדים. היא מאפשרת לכם לנהל את העסק בצורה מסודרת יותר ולנצל את זמן העבודה טוב יותר.

משחררים מהיומנים - הכל על האפליקציה לניהול תורים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא